Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2019
V práci nemusí být blázinec

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...


Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Grada
Jak sestavit marketingový plán

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.

Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Vstupte do mé obchodní místnosti - Alexander Elder, Centrum finančního vzdělávání, 2008
Vstupte do mé obchodní místnosti

Kniha Vstupte do mé obchodní místnosti začíná stručnými základy, vhodně nazvanými Finanční trading pro nováčky. Kapitola je zaměřena na nováčky, ale obsahuje důležité informace také pro zkušené obchodníky...


10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...


Kdopak by se šmejdů bál? - Světlana Glaserová, Universum, 2015
Kdopak by se šmejdů bál?

Když v roce 2009 manželé Glaserovi prodávali dům, naletěli realitní kanceláři Prolux, vyhlášené tím, že pomocí klamavých obchodních praktik uzavírá s klienty naprosto nemravné smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Insolvenční zákon a předpisy související - Jan Kozák, Alexandr Dadam, Lukáš Pachl, Wolters Kluwer ČR, 2016
Insolvenční zákon a předpisy související

Třetí vydání úspěšného komentáře z oblasti insolvenčního práva včetně prováděcích předpisů a výkladu stěžejního evropského předpisu upravujícího tuto oblast, doplněné plným...


Firma 21. století - Zdeněk Souček, Professional Publishing, 2005
Firma 21. století

Kniha profesora Zdeňka Součka jasně a srozumitelně vysvětluje principy, jimiž se má řídit firma, která chce být v náročném prostředí 21. století konkurenceschopná.


Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek