Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024
10 zlatých pravidel péče o zákazníka - Ivan Bureš, Pavel Řehulka, Management Press, 2001
10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    92 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Nová učebnice obchodní němčiny 2 - Vlasta A. Lopuchovská, Ivan Bureš, Management Press, 1998
Nová učebnice obchodní němčiny 2

Marketing auf Deutsch.


10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete...



Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchová, Management Press, 2007
Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Vyjednávání je jednou z nejčastějších lidských aktivit. Vyjednáváme s rodinnými příslušníky i s nadřízenými, přičemž nejefektivnějším vyjednávacím nástrojem je naše komunikační schopnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jedeme na veletrh! - Ivan Bureš, Management Press, 1999
Jedeme na veletrh!

Kniha známého marketingového specialisty nabízí ucelený přehled stovky účinných "triků" efektivní účasti na výstavách a veletrzích, které jsou sice obecně známé, ale často na ně při rozhodování o účasti na veletrhu, pod časovým tlakem při přípravě...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Poziční strategie v marketingu - Ivan Bureš, Management Press, 1998
Poziční strategie v marketingu

Jak profitovat z tržních nik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci - Ivan Bureš, Management Press, 2002
Ofenzivní marketing aneb jak zaútočit na konkurenci

V kolika firmách jsou takové ztracené skupinky, včetně jednotlivců, kteří mají plné ruce práce s tím, aby přežili pracovní den - pokud možno bez většího "maléru", lidé, kteří již dávno ztratili svůj smysl pro účelnost a cílevědomost svého počínání?

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak úspěšně řídit prodejní tým - Ivan Bureš, Management Press, 2004
Jak úspěšně řídit prodejní tým

2. rozšířené vydání

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald