Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Příběhy slavných značek - Magdalena Šorelová, Jitka Škápíková, Radioservis, 2022
Příběhy slavných značek

Někdy stačí jen náhoda a štěstí, jindy geniální nápad. Pokud se k tomu přidá dřina, pokora a vytrvalost, může vzniknout legendární výrobek, který provází životem celé generace od praprarodičů až po prapravnuky...

  • Knihapevná vazba
    192 Kč
    Skladem 2 ks

Řeč ikon - Felix Sockwell, Emily Potts, Slovart, 2018
Řeč ikon

S ikonami se lze setkat kdykoli a kdekoli, dokonale vyladěnými firemními systémy vizuální identity počínaje a všudypřítomnými emotikony konče. Z poutavých, vtipných obrázků se postupem času vyvinul mezinárodně srozumitelný symbolický jazyk...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    176 Kč
    Skladem

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    282 Kč
    Skladem 1 ks

Food & Drink Logos, Counter-Print, 2022
Food & Drink Logos 
EN

A compilation of food & drink logos, trademarks and symbols from around the world formed of elements such as fish, water, boats, lighthouses, seabirds, anchors and mermaids...

  • Knihabrožovaná vazba
    277 Kč
    Více než 30 dní
Principles of Logo Design - George Bokhua, Rockport, 2022
Principles of Logo Design 
EN

When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated...

  • Knihapevná vazba
    686 Kč
    Skladem 3 ks

Logos that Last - Allan Peters, Rockport, 2023
Logos that Last 
EN

Learn how to create iconic visual branding that stands the test of time with the innovative tools and inspiration in Logos That Last...

  • Knihapevná vazba
    691 Kč
    Skladem 1 ks

Emotion By Design - Greg Hoffman, Twelve, 2022
 
Emotion by Design - Greg Hoffman, Penguin Books, 2023
Emotion By Design 
EN

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns...

  • Knihapevná vazba
    567 Kč
    Skladem 1 ks

Autorské právo a právna úprava dizajnu - Ján Florián Gajniak, STU, 2013
Autorské právo a právna úprava dizajnu 
SK

Učebné skriptá určené najmä pre študentov neprávnickýh fakúlt, ktorých cieľom je základná orientácia v právach duševného vlastníctva. V prvej časti skrípt sú...

  • Knihabrožovaná vazba
    122 Kč
    Skladem 1 ks

Logo Beginnings - Jens Muller, Taschen, 2022
Logo Beginnings 
EN

Countless global brands, including Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees, still use logos that were designed over 100 years ago...

  • Knihapevná vazba
    1 408 Kč
    Více než 30 dní

Recycling and Redesigning Logos - Michael Hodgson, Rockport, 2010
Recycling and Redesigning Logos 
EN

Redesigns are part of every designer’s repertoire, but sometimes getting inspired or motivated to redesign an existing logo can be challenging and cumbersome. The goal of maintaining equity by using existing elements in new ways ...

  • Knihabrožovaná vazba
    688 Kč
    Více než 30 dní
Designing Brands - Mario Depicolzuane, Gestalten Verlag, 2023
Designing Brands 
EN

Multiply serves as a definitive guide for creating meaningful, elegant and timeless brand identities...

  • Knihapevná vazba
    971 Kč
    Více než 30 dní

Animal Logo, Counter-Print, 2024
Animal Logo 
EN

The book is a collection of categorised animal logos and symbols from around the world and contains 266 logos from some of the world's greatest designers and companies such as...

  • Knihapevná vazba
    449 Kč
    Skladem 1 ks

Průvodce automobilovými znaky, Rebo, 2019
Průvodce automobilovými znaky

Loga automobilek se vyznačují jedinečnou schopností upoutat pozornost. Průvodce automobilovými znaky vypráví příběhy skrývající se za těmito emblémy, jež reprezentují posledních 120 let velké i malé výrobce – současné, stejně jako již...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Dynamic Branding, Victionary, 2024
Dynamic Branding 
EN

In an increasingly digital world, brands are faced with the challenge of reshaping their identities in order to solidify their presence both online and offline, not to mention in a variety of other mediums...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 135 Kč
    Více než 30 dní

What is Branding? - Matthew Healey, Rotovision, 2008
What is Branding? 
EN

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    496 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla - Pavel Koukal, Wolters Kluwer ČR, 2012
Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla

Monografie reaguje na aktuální fenomén „designové revoluce", se kterým se setkáváme všude kolem nás. Snaží se čtenářům přiblížit cesty, jak design chránit. Je přitom zaměřena na dvě nejvíce frekventované formy ochrany designu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Design Loga - Matthew Healey, CPRESS, 2011
Design Loga

Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Co je branding? - Matthew Healey, Slovart CZ, 2008
Co je branding?

Současně s globalizací se zvyšuje i význam dobrého brandingu. Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

I love it. What is it? - Gyles Lingwood, Phaidon, 2024
I love it. What is it? 
EN

The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...

  • Knihabrožovaná vazba
    788 Kč
    Skladem 2 ks

Logo Mondo - Hitoshi Nagasawa, Rockport, 2007
Logo Mondo 
EN

"Logo Mondo" is a replete, typography and logo collection, reflecting today's urban aesthetic. The collection is a tour de force, brimming with individuality and selected from thousands of entries submitted from hundreds of designers worldwide...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham