Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Emotion By Design - Greg Hoffman, Twelve, 2022

567 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Emotion By Design - Greg Hoffman, Twelve, 2022
Emotion By Design - Greg Hoffman, Twelve, 2022

Emotion By Design

Creative Leadership Lessons from a Life at Nike

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile... Číst víc

Nakladatel
Twelve, 2022
Počet stran
304

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

567 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned
Další knižní vydání (2)
Emotion by Design - Greg Hoffman, Penguin Books, 2023
Brožovaná vazba
Angličtina, 2023
Více než 30 dní

307 Kč


Emotion by Design - Greg Hoffman, Cornerstone, 2022
Brožovaná vazba
Angličtina, 2022
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Emotion By Design - Greg Hoffman, Twelve, 2022
567 Kč

Více o knize

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns.

In EMOTION BY DESIGN, Hoffman shares lessons and stories on the power of creativity drawn from almost three decades of experience within Nike. A celebration of ingenuity and a call-to-arms for brand-builders to rediscover the human element in forming consumer bonds, EMOTION BY DESIGN is an insider’s guide to unlocking inspiration within a brand and building stronger emotional connections with consumers, using Hoffman’s three favorite guiding principles:
- Creativity is a Team Sport
- Dare to be Remembered
- Leave a Legacy, Not Just a Memory

Over the course of a twenty-seven-year Nike career—from intern to Chief Marketing Officer—Hoffman led teams in shaping and expressing Nike’s brand voice and identity through storytelling and experiences. Every story was distinct, yet the result was always the same: a strong emotional attachment between products and people—quite literally emotion by design.

With fascinating stories about Nike’s most famous campaigns, EMOTION BY DESIGN shares Hoffman’s philosophy and principles on how to create an empowering brand that resonates deeply with people by unlocking the creativity within your organization and unleashing it out into the world.
Číst víc
Počet stran
304
Vazba
pevná vazba
Rozměr
152×229 mm
Hmotnost
486 g
ISBN
9781538705599
Rok vydání
2022
Naše katalogové číslo
2273203
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Twelve
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian