Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Příběhy slavných značek - Magdalena Šorelová, Jitka Škápíková, Radioservis, 2022
Příběhy slavných značek

Někdy stačí jen náhoda a štěstí, jindy geniální nápad. Pokud se k tomu přidá dřina, pokora a vytrvalost, může vzniknout legendární výrobek, který provází životem celé generace od praprarodičů až po prapravnuky...

  • Knihapevná vazba
    242 Kč
    Skladem 2 ks

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    282 Kč
    Skladem 1 ks

Designblok magazine, Profil Media, 2015
Designblok magazine

Významná publikace vycházející k prestižní přehlídce designu, šperku a módy Designblok. Nabízí množství rozhovorů, fotografií, nových designérských počinů i výběr nejlepších míst v Praze včetně nejlepších restaurací...

  • Knihabrožovaná vazba
    247 Kč
    Skladem 1 ks

Design Guide 2013/14, Profil Media, 2013
Design Guide 2013/14

Průvodce Prahou, jakou máme rádi. Výběr nejstylovějších restaurací, obchodů, galerií a vůbec pražských lokalit ve výběru organizátorů pražského týdne designu a módy Designblok, ale třeba i designérů Maxima Velčovského a Michala...

  • Knihabrožovaná vazba
    190 Kč
    Do 24 – 29 dnů
Principles of Logo Design - George Bokhua, Rockport, 2022
Principles of Logo Design 
EN

When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated...

  • Knihapevná vazba
    686 Kč
    Skladem 3 ks

Brand New Brand, Max Hueber Verlag, 2021
Brand New Brand 
EN

How can small businesses make huge impacts? If a picture speaks a thousand words, branding is the tool to shine in a sea of thousands of competitors. This title presents the best branding for small, traditional businesses from the last years...

  • Knihapevná vazba
    861 Kč
    Více než 30 dní

Logos that Last - Allan Peters, Rockport, 2023
Logos that Last 
EN

Learn how to create iconic visual branding that stands the test of time with the innovative tools and inspiration in Logos That Last...

  • Knihapevná vazba
    706 Kč
    Skladem 1 ks

Autorské právo a právna úprava dizajnu - Ján Florián Gajniak, STU, 2013
Autorské právo a právna úprava dizajnu 
SK

Učebné skriptá určené najmä pre študentov neprávnickýh fakúlt, ktorých cieľom je základná orientácia v právach duševného vlastníctva. V prvej časti skrípt sú...

  • Knihabrožovaná vazba
    122 Kč
    Skladem 1 ks

Emotion By Design - Greg Hoffman, Twelve, 2022
 
Emotion by Design - Greg Hoffman, Penguin Books, 2023
Emotion By Design 
EN

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns...

  • Knihapevná vazba
    567 Kč
    Skladem 1 ks

Designing Brands - Mario Depicolzuane, Gestalten Verlag, 2023
Designing Brands 
EN

Multiply serves as a definitive guide for creating meaningful, elegant and timeless brand identities...

  • Knihapevná vazba
    971 Kč
    Více než 30 dní
Venture Onward, Gestalten Verlag, 2022
Venture Onward 
EN

The beauty of nostalgia: 1924US aka Christian Watson revives modern brands with analog craftsmanship...

  • Knihapevná vazba
    1 263 Kč
    Více než 30 dní

Dynamic Branding, Victionary, 2024
Dynamic Branding 
EN

In an increasingly digital world, brands are faced with the challenge of reshaping their identities in order to solidify their presence both online and offline, not to mention in a variety of other mediums...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 135 Kč
    Více než 30 dní

What is Branding? - Matthew Healey, Rotovision, 2008
What is Branding? 
EN

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    496 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla - Pavel Koukal, Wolters Kluwer ČR, 2012
Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla

Monografie reaguje na aktuální fenomén „designové revoluce", se kterým se setkáváme všude kolem nás. Snaží se čtenářům přiblížit cesty, jak design chránit. Je přitom zaměřena na dvě nejvíce frekventované formy ochrany designu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Co je branding? - Matthew Healey, Slovart CZ, 2008
Co je branding?

Současně s globalizací se zvyšuje i význam dobrého brandingu. Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

I love it. What is it? - Gyles Lingwood, Phaidon, 2024
I love it. What is it? 
EN

The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...

  • Knihabrožovaná vazba
    788 Kč
    Skladem 2 ks

Logo Mondo - Hitoshi Nagasawa, Rockport, 2007
Logo Mondo 
EN

"Logo Mondo" is a replete, typography and logo collection, reflecting today's urban aesthetic. The collection is a tour de force, brimming with individuality and selected from thousands of entries submitted from hundreds of designers worldwide...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová