Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Úvod do dějin tištěných médií - Pavel Večeřa, Grada, 2015
Úvod do dějin tištěných médií

Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...

  • 94 Kč
    Do 22 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Redakční práce - Milan Pokorný, Dana Pokorná, Grada, 2011
Redakční práce

Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    65 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    237 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Metody pedagogického výzkumu - Miroslav Chráska, Grada, 2016
Metody pedagogického výzkumu

Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody. Kniha je určena především studentům pedagogických...

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Do 22 dnů
  • 339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    266 Kč
    Skladem
Další formáty

Internetová publicistika

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...

  • 237 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Andragogický výzkum - Jan Průcha, Grada, 2014
Andragogický výzkum

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod.), které se pro andragogiku nabízejí, a...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Kapitoly metodologie sociálních výzkumů

Zajímáte se o otázky přípravy, realizace a vyhodnocování sociálních výzkumů? PhDr. Jiří Reichel, Ph.D., vás seznámí se specifiky sociálních výzkumů a s rozdíly mezi výzkumem kvalitativním a kvantitativním. Sledujte spolu s ním...

  • 271 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Neviditeľné ženy - Caroline Criado Perez, Grada, 2021
Neviditeľné ženy 
SK

Caroline Criado Perez vo svojej knihe Neviditeľné ženy mapuje, ako sú v súčasnosti potreby žien v spoločnosti rôznymi spôsobmi opomínané. Opiera sa pritom o širokú škálu prípadových štúdií, príbehov a výskumov naprieč celým svetom...

  • Knihabrožovaná vazba
    376 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    419 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    301 Kč
    Skladem
Další formáty

Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2012
Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace..

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    145 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    453 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Výzkum médií

Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...

Lékařský výzkum a etika - Marta Munzarová, Grada, 2005
Lékařský výzkum a etika

V době, kdy se problematika výzkumu ocitá v centru medicínského dění a mění se tradiční vztah lékaře a jeho nemocného ve vztah výzkumníka a subjekt výzkumu, je nanejvýš urgentní věnovat pozornost možným etickým úskalím výzkumu...

  • Přečtenávýborný stav
    89 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 144 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Moderní marketingový výzkum - Roman Kozel, Grada, 2005
Moderní marketingový výzkum

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    173 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Mediální komunikace pro management

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá...

  • 195 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, Grada, 2011
Masová komunikace a veřejné mínění

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    99 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 254 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Psychologické aspekty změn v české společnosti

Kniha shrnuje vývojové trendy a změny, které nastaly v naší společnosti na přelomu minulého a současného tisíciletí v různých oblastech a sférách života lidí (školství, zdravotnictví, rodina, zaměstnání, doprava apod.)...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    319 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    101 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Výzkumné metody v pedagogické praxi

Publikace nabízí výběr z tradičních i méně tradičních analytických metod, jež lze využít k výzkumu pedagogické reality (zakotvená teorie, analýza konstituce významů, diskurzivní analýza a další)...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Marketingový výzkum - Miroslav Foret, Jana Stávková, Grada, 2003
Marketingový výzkum

Jak poznávat své zákazníky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)