Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007

227 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Přečtená
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007

Psychologie reklamy
Přečtená

3., rozšířené a aktualizované vydání

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti... Číst víc

4,8 10 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2007
Počet stran
294

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

227 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2007
Skladem

176 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se seznámí s novými směry marketingové komunikace a s příklady efektivních kampaní z posledních let, dozví se o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase a televizi, získají aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží a poznatky o účinnosti reklamy na internetu. Dále v knize naleznete informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik a přiblížení sociokulturních faktorů tvorby reklamy v mezinárodním srovnání. Publikace, jejíž hlavní autorka je nejuznávanější českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám dále odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

10 hodnocení

8
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Sophia
Neověřený nákup
20.10.2019
Kniha “Psychologie reklamy” je super spracovaná. Prevedie čitateľa svetom reklám, ako v reklame všetko funguje, ako nas ovplyvňuje a ake sú základne faktory pre tvorbu reklám/ resp. na čo sa zameriavať. Tak ako je táto kniha odbornou literatúrou, tak zahŕňa množstvo príkladov a vysvetliviek na základe grafov resp. obrázkov- čim sa tá kniha lepšie číta a chápe. Knihu jednoznačne odporúčam. Číst víc
Kristýna
Neověřený nákup
5.6.2016
Odborná čtivá publikace, která uvede do problematiky začínajícího markeťáka, ale potěší i ty pokročilejší. Hromada případových studií a reálná data z českého i zahraničního prostředí jsou prostě super. Přehledná struktura vám pomůže přeskákat k tomu, co zrovna hledáte :-) Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover