Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Černá kniha České televize - Petr Žantovský, Jiří Hroník, Olympia, 2017
Černá kniha České televize

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...

  • Knihabrožovaná vazba
    38 Kč
    Do 8 – 10 dnů

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    133 Kč
    Skladem

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    328 Kč
    Skladem
Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2014
 
Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2022
Fotografie a právo

Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...

  • Knihabrožovaná vazba
    260 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    349 Kč
    Skladem 2 ks

Propaganda a manipulace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011
Propaganda a manipulace
  • Knihabrožovaná vazba
    296 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Autorský zákon - Petr Holý, Helena Chaloupková,, C. H. Beck, 2017
 
Autorský zákon - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck DE, 2023
Autorský zákon

Páté vydání komentáře reflektuje aktuální legislativní změny a judikaturu. Autorský zákon nově obsahuje například úpravu osiřelých děl, karikatury a parafráze nebo komplexní úpravu kolektivní správy. Zároveň došlo...

  • Knihapevná vazba
    921 Kč
    Více než 30 dní

Výzkum veřejného mínění a mediální publikum - Jaroslav Huk, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum

Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediálního zpravodajství, tu poněkud démonizovanou, tu mírně opovrhovanou, většinou však užitečnou a přínosnou. Elementární znalost a orientace v jejich metodologii i v reáliích jejich....

  • 311 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Média a demokracie v 21. století - Karol Jakubowicz, Masarykova univerzita, 2017
Média a demokracie v 21. století

Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    195 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    285 Kč
    Do 3 – 5 dnů
Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová, Ekopress, 2004
Media Relations není manipulace

V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    82 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    204 Kč
    Více než 30 dní

Mediální právo - Aleš Rozehnal, Aleš Čeněk, 2015
Mediální právo

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...

  • Knihabrožovaná vazba
    481 Kč
    Do 6 – 10 dnů

Zákon o zadávání veřejných zakázek - kolektiv, C. H. Beck, 2022
 
Zákon o zadávání veřejných zakázek - Kolektív autorov, Wolters Kluwer ČR, 2016
Zákon o zadávání veřejných zakázek
  • Autorský kolektiv

2. vydání komentáře Zákona o veřejných zakázkách zohledňuje zkušenosti nabyté členy aurorského kolektivu při aplikaci zákona, jakož i novou judikaturu soudní či Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, která zákonnou úpravu...

  • Knihapevná vazba
    2 936 Kč
    Do 3 – 4 dnů

Mediální právo v informační společnosti - Ondřej Moravec, Leges, 2013
Mediální právo v informační společnosti

Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního...

  • Knihabrožovaná vazba
    418 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Limity autorskoprávní ochrany - Petr Prchal, Leges, 2016
Limity autorskoprávní ochrany

Monografie se zabývá analýzou a srovnáním problematiky limitů autorskoprávní ochrany v České republice a v zahraničí. Středem pozornosti jsou obecné (definiční) limity a výjimky a omezení. Kniha klade zvláštní důraz na komparaci a vyhodnocení právních..

  • Knihabrožovaná vazba
    390 Kč
    Do 23 dnů

Zákon o zadávání veřejných zakázek, Leges, 2017
Zákon o zadávání veřejných zakázek

Komentář přináší podrobný výklad nové právní úpravy zadávání veřejných zakázek i výběr použitelné...

  • Knihapevná vazba
    578 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2020
Zpravodajství v médiích

Třetí, revidované vydání kolektivní práce odborníků v oblasti mediálního světa pod vedením zkušené editorky doc. Barbory Osvaldové obsahuje stati věnované fenoménu zpravodajství. Publikace mapuje jeho různé fáze – počínaje...

  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 12 – 17 dnů
  • 139 Kč
    Ihned ke stažení

Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2009
 
Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2015
Masová média

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...

  • Knihapevná vazba
    559 Kč
    Skladem 1 ks

Mediální zákony - Aleš Rozehnal, ASPI, 2008
Mediální zákony

Komentář se týká nejdůležitějších mediálních zákonů (zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání, tiskového zákona, zákona o neperiodických publikacích, zákona o regulaci reklamy) a je napsán jedním z předních právních znalců...

  • Knihapevná vazba
    470 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    104 Kč
    Do 2 – 5 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald