Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018

300 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Svojtka&Co., 2018
Počet stran
224

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

300 Kč

Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Z kolekce: To nej z marketingových knih

Naši skřítci doporučují

Na ledě - Hannah Grace, Ikar CZ, 2024
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
300 Kč

Více o knize

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Číst víc
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
193×255 mm
Hmotnost
972 g
ISBN
9788025621592
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
303224
Jazyk
čeština
Nakladatel
Svojtka&Co.
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
577 Kč

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
577 Kč

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis