Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Odprezentuj

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým...

  • 279 Kč
    Ihned ke stažení

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Lze bitcoin považovat za spolehlivé digitální peníze? Jak se bitcoiny vytváří? Kolik jich je a bude? Kde se dají koupit a jak se s nimi pracuje? Nejde o pyramidovou hru? O bublinu? Tato kniha je plná odpovědí.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR...

  • 356 Kč
    Ihned ke stažení

Přesvědčivá prezentace

Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky. Jde nejen o manažery, obchodníky či lektory, ale všechny...

  • 186 Kč
    Ihned ke stažení
Moderní marketingová komunikace

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení

Svět nenásilí

Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    382 Kč
    Ihned ke stažení

Férová rétorika

Férová rétorika je cesta, kdy chceme druhého pochopit, používáme racionální argumenty a hledáme nejlepší řešení. Jak férově přesvědčit kohokoli v jakékoli situaci se dozvíte v této knize plné tipů, cvičení a ukázek.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    331 Kč
    Ihned ke stažení

Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlávek, Grada, 2009
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer, Computer Press, 2007
Marketing podle cílových skupin

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Staří psi a nové triky aneb o tvořivosti a spolupráci - Warren Bennis, Management Press, 2001
Staří psi a nové triky aneb o tvořivosti a spolupráci

Současné turbulentní změny konkurenčního prostředí se dotýkají zejména "starých psů", často zvyklých na stereotypní jednání a "osvědčené" metody řízení.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003
Marketingová komunikace

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Nenásilná komunikácia - Marshall B. Rosenberg, Aktuell, 2023
Nenásilná komunikácia 
SK

Preložené do viac než 35 jazykov. Viac ako 7 miliónov predaných výtlačkov z jednoduchého dôvodu: funguje to!

  • Knihabrožovaná vazba
    359 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti - Olga Kuldová, Emílie Fleischmannová, Fortuna, 2004
Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti

Obsahuje pokyny pro moderní psaní písemností včetně příkladů (uvedeny jsou i životopisy, žádosti a cizojazyčné dopisy) a kapitoly o českém pravopisu, aby v jedné knížce byly všechny údaje, které potřebujete k napsání dobrého dopisu.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - Dave Lakhani, Grada, 2010
Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Zhluboka jsem se nadechla a naslouchala známému, chlubivému hlasu svého srdce. Já jsem, já jsem, já jsem.“

Pod skleněným zvonem - Sylvia Plath, 2018
Pod skleněným zvonem
Sylvia Plath