Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003

987 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geunes, Joeri Van den Bergh, Grada, 2003

Marketingová komunikace

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových... Číst víc

4,6 5 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2003
Počet stran
584

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Jednotlivé kapitoly pokrývají všechny složky komunikačního mixu, včetně reklamy, public relations, sponzoringu, podpory prodeje, direct marketingu, komunikace na místech prodeje, výstav, osobního prodeje a interentové komunikace. Publikace je výsostně uživatelsky komfortní a přehledná, obsahuje příklady, případové studie, shrnutí kapitol a otázky k opakování. Případové studie se týkají například značek Pringles, Pepsi, Max, Mercedes, Pentene, Redbull, Yahoo! Kniha se nevyhýbá oblastem, které získávají na důležitosti, jako kupříkladu vytváření značky. Vynikajícím způsobem pokrývá specifické sektory a souvislosti, zvláště v oblasti mezinárodních marketingových komunikací a v oblasti komunikace mezi firmami (B2B). Je určena předem marketingovým a komunikačním manažerům všech úrovní řízení, brand manažerům, pracovníkům v oblasti médií, reklam, public relations, prodeje a pak také všem studentům, marketingu, managementu a podnikání
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

5 hodnocení

3
2
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Mgr. Rastislav Barilík
Ověřený nákup
27.9.2015
hodnotim skutocne velmi kladne
Knihu som si kupil este v roku 2006 a dodnes ju skutocne pouzivam na ziskanie zaujimavych inspiracii, pretoze to co je v nej iba definovane si clovek lepsie po nadobudnuti praxe vie pospajat. Číst víc
Neověřený nákup
19.12.2013
Názor čitateľa
Som rada, že som sa dostala k tejto knihe, aj keď je vypredaná. Páči sa mi štýl písania, prípadové štúdie, pomôže pri práci aj do školy... Číst víc
Anna Vlcková
Ověřený zákazník
21.3.2010
Názor čitateľa
naozaj veľmi dobre napisaná kniha. Myslím, že sa oplatilo dať za ňu toľko peňazí obsahuje prehľadné kapitoly, dopodrobna vysvetlené pojmy. Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
George R.R. Martin