Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...
-
Knihapevná vazba1 108 KčPředobjednávka,
vychází za pět dní
Exquisite, timeless and enduring, Rolex is one of the most recognizable and sought-after luxury watch brands in the world...
-
Knihapevná vazba419 KčPředobjednávka,
vychází pozítří
- Jan Kříž
- kolektiv
-
Knihabrožovaná vazba108 KčDo 10 – 15 dnů
Discover a world of decorative ideas with this compendium of history’s most elegant patterns and ornamental designs. The World of Ornament brings together the two greatest encyclopedic collections of ornament of the 19th century ...
-
Knihapevná vazba506 KčVíce než 30 dní
Reprezentativní výběr z rozsáhlé tvorby Vladimíra Suchánka zahrnuje jeho komorní grafiku: ex libris, ex musicis, drobné grafiky a příležitostné tisky, reprodukované převážně v autentické velikosti. Předmluva: Blanka Stehlíková...
-
Knihapevná vazba671 KčDo 19 – 24 dnů
Česko-anglické vydání knihy v podobě vizuálně pestrého deníku patnáctileté designérské historie Marcela a Evy Mochalových svými texty doprovází novinář, kurátor a teoretik designu Adam Štěch, zakladatelé...
-
Knihapevná vazba553 KčDo 5 – 10 dnů
Originating from the highly acclaimed and groundbreaking three-volume Phaidon Design Classics, this new book presents 1,000 of the world's greatest objects in one large-format volume - from everyday items by anonymous creators...
-
Knihapevná vazba1 789 KčVíce než 30 dní
Synonymous with fine craftsmanship and understated elegance, the House of Bottega Veneta is the go-to brand for those who love effortless chic...
-
Knihapevná vazba419 KčVíce než 30 dní
Take a moment to reflect on your domestic situation since 2020 and realize that few things matter more than the spaces you inhabit and operate in. Our modern times have made it clear that the house is not just a home...
-
Knihabrožovaná vazba1 580 KčPředobjednávka,
vychází 30. 5. 2024
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba811 KčSkladem 2 ks
Little Book of Prada is the pocket-sized and beautifully illustrated story of the legendary fashion house. Understated elegance and luxury, technologically advanced fabrics and sublime originality of design are all hallmarks of the House of Prada...
-
Knihapevná vazba380 KčSkladem 4 ks
- Jens Muller
- kolektiv
Modernist aesthetics in architecture, art and product design are familiar to many of the creatively inclined. In soaring glass structures or minimalist canvases we recognize a time of vast technological advance which affirmed ...
-
Knihapevná vazba1 406 KčSkladem 2 ks
Explore the relationship between architecture and the sensory experience with the fourth edition of this groundbreaking work. First published in 1996, The Eyes of the Skin is a classic of architectural theory...
-
Knihapevná vazba706 KčVíce než 30 dní
Introducing techniques for making pop-ups from one sheet of card, the third title in this series on paper engineering takes folding techniques into the third dimension. Each chapter introduces a new technical idea ...
-
Knihabrožovaná vazba446 KčSkladem 2 ks
Monografická publikace reflektuje tvorbu intermediální umělkyně Zdeny Kolečkové, profesorky a vedoucí ateliéru Fine Art - Photography ústecké Fakulty umění a designu, která tématy svých fotografií a performancí...
-
Knihapevná vazba950 KčDo 19 – 24 dnů
Viac než kedykoľvek predtým ovplyvňujú dnešnú architektúru interiérov dva aspekty: estetika a funkcionalita. V strede záujmu moderného dizajnu je dnes premyslené využitie priestoru rovnako ako jasné prispôsobenie zariadenia individuálnym potrebám...
In 1983, Japanese designer Issey Miyake told The New Yorker that he aspired “to forge ahead, to break the mold.” With the boundary-defying fashion lines that followed, he not only broke molds, but recast clothing altogether...
This volume covering Marc Newson’s design career can, if you are ambitious enough, read like a catalog of how to live. Imagine waking up in the morning, taking a bath, drying your hair, getting dressed, putting on your glasses, spritzing yourself with ...
-
Knihapevná vazba3 647 KčSkladem 1 ks
Founded in 1925, Fendi is a luxury brand rooted in elegance and experimentation...
-
Knihapevná vazba419 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle