Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Pro začátečníky management učebnice

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    301 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 947 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketing - Marcela Zamazalová a kol., C. H. Beck, 2010
Marketing

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    599 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý, Computer Media, 2018
Marketing Základy marketingu 1

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.

  • Knihakroužková vazba
    260 Kč
    Do 9 dnů
Management - Jaromír Veber, Ekopress, 2021
Management

Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...

  • Knihapevná vazba
    587 Kč
    Skladem 3 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Úvod do IT Governance - Zora Říhová, Oeconomica, 2018
Úvod do IT Governance

Kniha je primárně určena pro studenty oboru informatika, ale i všem, kteří se chtějí seznámit s problematikou IT Governance a s určitými aspekty fungování organizace důležitými pro aplikaci IT Governance. Governance představuje postupy...

  • Knihašitá vazba
    512 Kč
    Do 6 dnů

Management, C. H. Beck, 2007
Management

V centru pozornosti předkládané publikace je otázka, zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii managementu...

  • Přečtenávýborný stav
    220 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Doprovodné služby - konkurenční výhoda? - L. Kaňovská, E. Tomášková, Akademické nakladatelství CERM, 2009
Doprovodné služby - konkurenční výhoda?

Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci ...

  • Knihabrožovaná vazba
    233 Kč
    Do 6 dnů
Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Marketing - Jana Boučková a kol., C. H. Beck, 2003
Marketing

Učebnice zachycuje podstatu marketingu, vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, přitom upozorňuje na vzájemné souvislosti. Jejím cílem je pomoci čtenáři porozumět logice a smyslu marketingu...


Úvod do podnikové ekonomiky - Dana Martinovičová, Miloš Konečný, Jan Vavřina, Grada, 2019
Úvod do podnikové ekonomiky

Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování. Druhé vydání publikace je kompletně aktualizováno s ohledem na nový...

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    119 Kč
    Skladem
Další formáty

Management - Jaromír Veber a kol., Management Press, 2007
Management

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    737 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Právo v podnikání - Bohumila Salachová, Key publishing, 2012
Právo v podnikání

Kniha je věnována základním právním předpisům, upravujícím právní vztahy v podnikání. Je sestavena tak, aby pro pochopení obsahu nebyly nutné předchozí vstupní znalosti v probíraných oblastech a mohla tudíž sloužit jak pro širokou veřejnost, tak pro ...

  • Knihabrožovaná vazba
    208 Kč
    Do 25 dnů

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2014
Podnik a podnikanie 
SK

V predloženej vysokoškolskej učebnici Podnik a podnikanie je vyjadrené úsilie vysokoškolských pedagógov opísať a vysvetliť oblasti podnikania a podniku ako jeho...

  • Knihabrožovaná vazba
    575 Kč
    Do 6 dnů

Ochrana hospodárskej súťaže v oblasti médií na Slovensku - Lukáš Lapšanský, VEDA, 2014
Ochrana hospodárskej súťaže v oblasti médií na Slovensku 
SK

V knihe sa autor venuje otázkam súčasného stavu aplikácie protimonopolného práva na podnikateľské praktiky v odvetví médií, a to zo strany súťažných orgánov tak slovenských, ako aj európskych. Po vymedzení oblasti záujmu práca systematicky mapuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    418 Kč
    Skladem 1 ks

Základy marketingu, Oeconomica, 2011
Základy marketingu

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu...


Marketing - Tomáš Urbánek, Alfa, 2010
Marketing

Text Tomáše Urbánka zaujme svou jednoduchostí a přesností. Bez zbytečné „vaty“ student získá komplexní pohled do základů marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek