Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Náboženská literatura

Použité filtry
Zrušit filtry
Tváře merkavy - David Halperin, Malvern, 2017
Tváře merkavy

Kniha významného amerického badatele v oblasti židovských dějin a náboženství, nyní již emeritního profesora Davida J. Halperina (?1947) ze Severokarolínské univerzity v Chapel Hill, zavede čtenáře do oblasti židovského výkladu....

  • Knihapevná vazba
    464 Kč
    Do 15 dnů

Židovská gnóze, mystika merkavy a talmudická tradice - Gershom Scholem, Malvern, 2015
Židovská gnóze, mystika merkavy a talmudická tradice

Gershom Scholem se v knize zamýšlí nad tím, nakolik lze některé prvky židovské mystiky formativního období judaismu nazvat „gnostickými“ a nad jejich styčnými...

  • 302 Kč
    Do 5 dnů

Život chasidů - Martin Buber, Malvern, 2024
Život chasidů

Čtyři eseje, obsažené v tomto útlém svazku, nasal Martin Buber již kolem roku 1907 jako úvod ke své "Baalšemově legendě". Tento teoretický úvod, pojatý jako výklad čtyř základních pojmů chasidské mystiky, nazývá Buber "Das Leben...

  • Knihabrožovaná vazba
    181 Kč
    Do 25 dnů

Mesiášská idea v judaismu a další eseje o židovské spiritualitě - Gershom Scholem, Malvern, 2017
Mesiášská idea v judaismu a další eseje o židovské spiritualitě

Na formování pojetí mesiáše a vykoupení v judaismu se podle G. Scholema (1897–1982) podílely zejména restorativní a utopické proudy, které dále přetvářely staré...

  • Knihapevná vazba
    360 Kč
    Do 5 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “