Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
41 produktů
Publikace zkušených autorů ukazuje, jak hledat podnikatelské nápady a objevovat podnikatelské příležitosti, jak svůj nápad strukturovat do podoby byznys modelu, jak vytvořit zakladatelský rozpočet a podnikatelský plán a jaké jsou...
-
297 KčIhned ke stažení
V knize se seznámíte s metodami vyjednávání, které by mohly být snadno označeny jako satanské, tak ošidné, lstivé a podlé jsou. Naleznete tu systematicky popsané a na výstižných příkladech ilustrované nejhorší metody a triky...
-
271 KčIhned ke stažení
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou...
-
314 KčIhned ke stažení
V druhém vydání knihy naleznete nové obrázky převedené do notace BPMN, která se v mezidobí stala dominantním standardem pro modelování podnikových procesů, zohlednění této změny v textu, zpodrobnění metodiky modelování podnikových..
-
E-knihaPDF307 KčIhned ke stažení
Díky této knize poznáte vzorce chování, které vám brání vydělávat nebo ušetřit více, a naučíte se, jak správně posoudit svou současnou finanční situaci a vybudovat plán, kam byste se chtěli dostat a kde byste chtěli nakonec...
-
288 KčIhned ke stažení
Tato vysoce aktuální a praktická kniha si bere za cíl komplexním způsobem popsat nástrahy finančního světa, v němž žije každý z nás. Existuje celá řada publikací, jejichž tématem jsou rady, jak dosáhnout finančního úspěchu...
-
246 KčIhned ke stažení
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh.
-
297 KčIhned ke stažení
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno...
-
305 KčIhned ke stažení
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci...
-
297 KčIhned ke stažení
- Jitka Srpová
- Václav Řehoř
- kolektiv
Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají...
-
E-knihaPDF441 KčIhned ke stažení
Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provoz a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům zajímajících se o nejnovější poznatky...
-
229 KčIhned ke stažení
- Jaromír Veber
- Jitka Srpová
- kolektiv
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno...
-
373 KčIhned ke stažení
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...
-
E-knihaPDF307 KčIhned ke stažení
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny...
-
253 KčIhned ke stažení
K čemu senioři nejčastěji používají počítač? Chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu. A co senioři nechtějí? Zdržovat se programy, funkcemi a podrobnostmi, jež k ničemu...
-
139 KčIhned ke stažení
Na našem trhu ojedinělá publikace, která komplexně a prakticky zpracovává tento velmi významný způsob financování zahraničního, ale i tuzemského obchodu. Nové vydání reaguje na změny v praxi.
-
E-knihaPDF251 KčIhned ke stažení
-
280 KčIhned ke stažení
Vyjednávání. Na první pohled jednoduché slovo, které zná každý z nás už od malička. Přesto se za tímto pojmem schovává velice komplikovaný proces, plný rizik, komplikací, problémů i utajených míst. Jeho skutečné zvládnutí...
-
169 KčIhned ke stažení
Chcete úspěšně podnikat, a přitom si zachovat duševní integritu a nezradit svou duchovní cestu? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen na mnoha příkladech ukazuje, že je to možné. Představuje navíc deset široce...
-
254 KčIhned ke stažení
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces...
-
E-knihaPDF220 KčIhned ke stažení
- Olga Jurášková
- Pavel Horňák
- kolektiv
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing...
-
297 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle