Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

S charakterem napínavý audioknihy společenská beletrie od nakladatelství Publixing, Slovart

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Dva razy mŕtvy 
SK

Audiokniha Dva razy mŕtvy, ktorú napísal Richard Osman. Štvrtkový klub detektívov rieši nový prípad. Elizabeth navštívi muža, ktorého považovala za mŕtveho. Potrebuje jej pomoc. Obvinili ho z krádeže diamantov a život mu ohrozuje ...

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    354 Kč
    Ihned ke stažení

1984 
SK

Jedno z najznámejších diel Georgea Orwella je obžalobou komunistickej diktatúry, ktorá v roku 1984 ovláda všetko, vrátane ľudského myslenia. V centre románu, ako vôbec v celom diele spisovateľa, sú osudy čestného a uvažujucého človeka...

  • AudioknihaMP3 na CD
    357 Kč
    Do 4 – 8 dnů
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    314 Kč
    Ihned ke stažení

Štvrtkový klub detektívov 
SK

Štvrtkový klub detektívov je prvý román britského televízneho moderátora a komika Richarda Osmana a aj najpredávanejšia krimi prvotina v Británii podľa denníka Guardian. Táto pohodová detektívka (v angličtine cosy crime) pre všetkých,


Mníchov 
SK

September 1938. Hitler sa rozhodol začať vojnu. Chamberlain zúfalo túži udržať mier. O tejto otázke sa rozhodne v meste, čo sa navždy zapíše do dejín vďaka dohode...

  • AudioknihaMP3 na CD
    337 Kč
    Do 4 – 8 dnů
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “