Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Nesmyslnost - Dan Ariely, Práh, 2024
Nesmyslnost

Dezinformace nás ovlivňují každý den, jak v osobní rovině, tak i na společenské úrovni – od světa sociálních sítí po politické debaty, od běžných rozhovorů v supermarketech až po...

  • Knihabrožovaná vazba
    287 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    241 Kč
    Skladem

Fake over - Nereida Carrill, Alberto Montt (Ilustrátor), Host, 2023
Fake over

Informace dnes znamenají všechno. Jsou vmžiku dostupné a doslova nás bombardují. A také jsou snadno zmanipulovatelné a mají neuvěřitelnou moc. Není snadné odlišit pravdu od..

  • Knihabrožovaná vazba
    351 Kč
    Skladem 3 ks

Milion sledujících - Brendan Kane, Zoner Press, 2019
Milion sledujících

Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obs

  • Knihabrožovaná vazba
    350 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    162 Kč
    Skladem
Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška, Economicus, 2013
Černá ovce facebooku

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Do 4 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem

Je to složitější - Danah Boyd, Akropolis, 2017
Je to složitější

Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik s

  • Knihabrožovaná vazba
    339 Kč
    Více než 30 dní

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 1 ks

Umění sociálních médií - Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick, Impossible, 2017
Umění sociálních médií

Snažíte se uspět na sociálních sítích, ale stále s tím bojujete? Znáte dobře Facebook a Instagram, ale co další nástroje sociálních médií? Jestliže chcete být úspěšní na trhu, tak vám k tomu v dnešní době nejvíce pomohou právě sociální média. A k tomu...

  • Knihabrožovaná vazba
    206 Kč
    Skladem 1 ks

Nikdy nejez sám - Keith Ferrazzi, Jan Melvil publishing, 2010
Nikdy nejez sám

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování...


Nejistota a důvěra aneb K čemu je modernitě dobrá tradice - Jan Keller, SLON, 2009
Nejistota a důvěra aneb K čemu je modernitě dobrá tradice

Kniha se zabývá trojicí pojmů, s nimiž pracuje soudobá sociologie. Jde o koncepty sociálních sítí, sociálního kapitálu a důvěry. Autor ukazuje, proč právě tyto kategorie budí dnes tak velkou pozornost...

  • Knihabrožovaná vazba
    182 Kč
    Do 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    84 Kč
    Skladem
Digiděti - Jan Kršňák, Jota, 2023
Digiděti

Jak pečovat o děti, o něž současně pečují digitální technologie? Kam dojdou děti hledající poklady v počítačových hrách? Kde se ocitají dospívající proplétající se zákoutími sociálních sítí? Co děti k obrazovkám tolik přitahuje? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    374 Kč
    Skladem 1 ks

Strategie sociálních médií - Julie Atherton, Lingea, 2022
Strategie sociálních médií

Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými...

  • Knihabrožovaná vazba
    561 Kč
    Do 4 dnů

Dynamické reklamy - David Bauckmann, No Limits, 2017
Dynamické reklamy

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik...

  • Knihabrožovaná vazba
    165 Kč
    Do 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    76 Kč
    Skladem

Internet jako nástroj výchovy ke zbabělosti - Felix Boom, Blinkr, 2014
Internet jako nástroj výchovy ke zbabělosti

Knížka je výběrem těch nejostřejších a nejprovokativnějších blogů autora Felixe Booma (vlastním jménem Pavel Skramlík, *1950), který je zkušeným sportovním novinářem, nyní však je hlavně prozaikem a vydavatelem...

  • Knihabrožovaná vazba
    174 Kč
    Do 4 dnů

Jak na virtuální školení - Josef Kadlec, Recruitment Academy, 2021
Jak na virtuální školení

Kompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě. Průvodce technologiemi pro specialisty na vzdělávání...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Více než 30 dní

Skype - Jan Kuneš, Computer Press, 2005
Skype

Internetová telefonie představuje moderní trend ve vývoji telekomunikace posledních let. A Skype jako nejpoužívanější služba, jež umožnuje telefonování zdarma, je efektivním řešením komunikace nejen na dálku.


Konec marketingu - Gil Carlos, Grada, 2021
Konec marketingu

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...

  • Knihabrožovaná vazba
    287 Kč
    Skladem 2 ks

Skočte do informační džungle - Klára Smolíková, Pasparta, 2023
Skočte do informační džungle

Opravdu se žáci vyznají v informační džungli lépe než dospělí? Nebo jen skočili do nekonečného oceánu nepřehledných sdělení a plavou k lákavým majákům zábavných obsahů? Nová média sice mladou generaci neděsí, ale pochopení...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Do 25 dnů

Skype 4 - Jan Kuneš, Tereza Dusíková, Computer Press, 2009
Skype 4

Chcete si psát a telefonovat se svou rodinou, přáteli či zákazníky na jakoukoliv vzdálenost a naprosto zadarmo, tak jako desítky milionů uživatelů po celém světě? Naučte se využívat Skype – je to jednodušší, než si myslíte...


Marketing na Facebooku - Mari Smith, Chris Treadaway, Computer Press, 2011
Marketing na Facebooku

Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “