Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Dysfunkce kloubu - Miroslav Tichý, Nakladatelství Miroslav Tichý, 2014
Dysfunkce kloubu

Druhé doplněné a přepracované vydání knihy doc. Tichého obsahuje oproti prvnímu vydání (120 stran) 303 stran. Je obohaceno o nové poznatky s uvedením nové zahraniční literatury, bohatě jsou zařazeny Klinické poznámky, aby si čtenář dovedl mnohem lépe...

  • Knihabrožovaná vazba
    259 Kč
    Skladem 2 ks


Dysfunkce kloubu IV. - Miroslav Tichý, Nakladatelství Miroslav Tichý, 2008
Dysfunkce kloubu IV.

Tento čtvrtý díl navazuje na díl třetí, který byl věnován horní části osového orgánu. V tomto díle popíšeme zbývající část osového orgánu...

  • Knihabrožovaná vazba
    190 Kč
    Skladem 2 ks

Dysfunkce kloubu VI. - Miroslav Tichý, Nakladatelství Miroslav Tichý, 2008
Dysfunkce kloubu VI.

Šestý díl knihy je věnován horní končetine, která je jedinečným manipulačním nástrojem důležitým pro aktivity denního života a pro sebeobslužnost...

  • Knihabrožovaná vazba
    179 Kč
    Skladem 2 ks
Funkční diagnostika pohybového aparátu - Miroslav Tichý, Triton, 2017
Funkční diagnostika pohybového aparátu

Předkládaná publikace Funkční diagnostika pohybového aparátu je dílem anatoma, který později nastoupil dráhu vysokoškolského pedagoga v oboru fyzioterapie, a rehabilitačního lékaře. Tato kombinace vzdělání a odborného zaměření...

  • Knihabrožovaná vazba
    161 Kč
    Skladem 3 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “