Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021

803 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021

Visual Merchandising

Window Displays, In-store Experience

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing... Číst víc

Nakladatel
Laurence King Publishing, 2021
Počet stran
224

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

803 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání (2)
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2016
Brožovaná vazba
Angličtina, 2016
Skladem 1 ks

923 Kč


Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2011
Brožovaná vazba
Angličtina, 2011
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Visual Merchandising - Tony Morgan, Laurence King Publishing, 2021
803 Kč

Více o knize

Write well. Live well.

The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing.

With 100 inspiring prompts, insights and exercises specially devised by an award-winning author and creative writing teacher, discover how to write well - and thrive. This comprehensive guide to visual merchandising covers both window dressing and in-store design, as well as all the other elements, real or virtual, used to enhance the contemporary retail experience. Featuring a range of shops, from fashion emporia such as Selfridges, Printemps, and Bergdorf Goodman to small outlets, the book offers practical advice, supported by tips from the most inspiring visual merchandisers and creative directors across the world.

It reveals the secrets of their profession and all there is to know about the latest technology, mannequins, props etc. It also examines the psychology and ever-changing trends behind consumer behaviour.

Visual merchandising is presented through lavish color photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry.
Číst víc
Počet stran
224
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
215×279 mm
Hmotnost
973 g
ISBN
9781913947323
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1879389
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Laurence King Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid