Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

BUDGET CUT
E-kniha

4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom

Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly,... Číst víc

3,9 11 hodnocení
Nakladatel
TRIAD, 2021
Počet stran
166

Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly, pri?stup „neda? sa“, nejasne? ciele ... Číst víc

  • PDF EPUB MOBI
  • Slovenština

399 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
E-kniha
399 Kč

Více o eknize

Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly, pri?stup „neda? sa“, nejasne? ciele a predvi?datel?ne? rozmy?s?l?anie. Aby sme va?m pomohli si to leps?ie zapama?tat? a pouz?it? vo vas?ej kaz?dodennej pra?ci, zhrnuli sme na?s? pri?stup do skratky BDGT (osekane? slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.

Prve? tri c?asti buduju? do?veru v marketing a posledna? hovori? o inova?cii, ktora? zvys?uje hodnotu marketingovy?ch investi?cii? (a za?roven? zniz?uje s?ancu, z?e va?m pra?cu vezme robot).
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,9 / 5

11 hodnocení

6
2
1
0
2

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

Adam Polakovič
Ověřený zákazník
30.8.2022
Viac selfproma ako marketingu
Knihu som pomerne rychlo precital, ale obsah je sklamanie.
Je to viac kniha na promo agentury Triad ako o samotnych mkt znalosti.
Neodporucam kupovat.
Urcite sa pozrite po B. Sharpovi, L. Binetovi, P. Fieldovi, O. Wood, Grace Kite, Karen Nelson-Field, Jenni Romaniuk,...
Číst víc
Kristian
Neověřený nákup
28.7.2022
od najvacsej agentury
nuz, cakal som ze ma kniha aspon minutu zaujme ale vobec. Okrem oslavneho pisania o sebe a svojich uspechoch sa akosi pozabudlo na citatela a pridanu hotnotu pre neho. Na slovensku nieje vela knih k tejto tematike ale tie ktore su, su o dost lacnejsie, obsahovo kvalitnejsie a hlavne niesu take sebaoslavujuce.. velmi zle od naocakavanejsej knihy.. Číst víc
Tomáš Frečka
Ověřený nákup
24.11.2021
odporucam priatelom aj rodine.
Kniha napisana velmi zrozumitelne, pouziva vela humoru. Autori ziju v bubline korporatov, takze aj problemy, ktore riesia su dost z tejto bubliny. Číst víc
Honza Marcinek
Ověřený zákazník
3.11.2021
Konečně lokální marketingová kniha
Všichni se oplývají nad marketingovými knížkami Byrona Sharpa, Lese Bineta či Jenni Romaniuk. Knihy postavené na praktických zkušenostech ze zahraničních trhů, i když spoustu příkladů je aplikovatelných také v Čechách a na Slovensku. Ale stává se, že k těmto informacím přistupují markeťáci se skepsí, protože naše trhy jsou přeci jen víc specifické. Zejména co se týče rozpočtů. Právě proto kniha těchto dvou zkušených matadorů z marketingového světa přišla jako na zavolanou. Nejen zábavnou formou vysvětluje úskalí, kterým čelíme, ale přináší řešení podložené skutečnými případovými studiemi z praxe. Právě proto by neměla chybět v knihovničkách na straně klientů i agentur. Číst víc
Anton Kukučka
Ověřený zákazník
29.10.2021
Veľa odborných knížiek, reportov či publikácií vo mne často budí úzkosť, tým akú urgenciu sa vo mne snažia vyvolať.

“Toto rýchlo rob bo si v p*či!”
“Tuto ti uniká trend ty vajco!”

To bude asi dôvod prečo kysnú na poličke a už sa ich aj hanbím otvoriť.

Dnes večer som si sadol na gauč a sfukol celý Budget Cut od Martin Woska a Jaro Zacko za hodinku dve.

Ostal fajn teplý pocit. Aj som sa podučil. Aj sa menej bojím, ale nemám nezdravý hype hneď ísť a riešiť akoby som prišiel z MLM konfery.

Ak chcete fajn intro do toho ako sa robia marketingové budgety v ľahkej a zrozumiteľnej forme, tak this is good choice.
Číst víc
Jaro Zacko
Ověřený zákazník
25.10.2021
Inšpiratívne a zábavné
Táto kniha je nielen o marketingu, ale aj o podnikaní a pohľade na život. Každý, komu sme hovorili o koncepte BDGT sa v ňom našiel a okamžite si uvedomil, ako veľmi je osekávanie bulšitu, nedá sa, cieľov a šablón prospešné. Číst víc

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
Alena Mornštajnová