Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011

248 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Přečtená
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011

Jednoducho značka
Přečtená

Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z... Číst víc

4,2 6 hodnocení
Nakladatel
Eastone Books, 2011
Počet stran
240

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Výborný stav
  • Slovenština

248 Kč

Skladem
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
Zítra (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra (objednejte do 13:00)
AlzaBox
Zítra (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Další přečtené knihy
Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Pevná vazba s přebalem
Mírně opotřebovaná Slovenština, 2011
Skladem

193 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.


Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme sušenky.
Povolit cookies a zobrazit

Číst víc
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
155×225 mm
Hmotnost
438 g
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
872547
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Eastone Books
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5

6 hodnocení

3
2
0
1
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Mišo
Neověřený nákup
25.8.2013
Názor čitateľa
Vynikajúce! Odporúčam každému kto sa zaujíma o marketing Číst víc
Veronika Nina Opatovská
Ověřený zákazník
26.10.2011
Jednoducho značka
Veľmi dobrá kniha. V úvode vás autor oboznámi so značkou ako takou. Ako vniká značka, čo je dôležité pri tvorbe značky, ako vytvoriť názov atď. Dá vám záchytné body, podľa čoho sa môžete pri tvorbe značky orientovať. Neskôr sa venuje charakteristike významných značiek a opisu ich marketingovej stratégie a ich názvu. Veľmi zaujímavá, poučná a obohatila ma o mnoho nových informácií :) Číst víc

Nakladatelství Eastone Books

Číst víc

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio