Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Customer Relationship Management - V. Kumar, Werner Reinartz, Springer Verlag, 2018

1 513 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Customer Relationship Management - V. Kumar, Werner Reinartz, Springer Verlag, 2018
Customer Relationship Management - V. Kumar, Werner Reinartz, Springer Verlag, 2018

Customer Relationship Management

Concept, Strategy, and Tools

This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive... Číst víc

Nakladatel
Springer Verlag, 2018
Počet stran
411

This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 513 Kč

U dodavatele
Posíláme do 24 – 29 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024
Customer Relationship Management - V. Kumar, Werner Reinartz, Springer Verlag, 2018
1 513 Kč

Více o knize

This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and provides all the necessary steps in managing profitable customer relationships. Throughout, the book stresses a clear understanding of economic customer value as the guiding concept for marketing decisions. Exhaustive case studies, mini cases and real-world illustrations under the title “CRM at Work” all ensure that the material is both highly accessible and applicable, and help to address key managerial issues, stimulate thinking, and encourage problem solving. The book is a comprehensive and up-to-date learning companion for advanced undergraduate students, master's degree students, and executives who want a detailed and conceptually sound insight into the field of CRM. The new edition provides an updated perspective on the latest research results and incorporates the impact of the digital transformation on the CRM domain.

- 3rd ed. 2018 edition
Číst víc
Počet stran
411
Vazba
pevná vazba
Rozměr
185×264 mm
Hmotnost
1217 g
Rok vydání
2018
Edice
Springer Texts in Business and Economics
Naše katalogové číslo
756483
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Springer Verlag
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lžeme si o pravdě. Říkáme si, že to máme pod kontrolou, když ve skutečnosti… nemáme pod kontrolou vůbec nic.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover