Na téma osobnosti management učebnice
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 912 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 703 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
Odborná kniha vznikla na základě institucionální podpory dlouhodobého koncepčního rozvoje výzkumné organizace Technické muzeum v Brně poskytované Ministerstvem kultury ČR...
-
Knihabrožovaná vazba380 KčDo 3 – 4 dnů
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
Prepracovaná a aktualizovaná vysokoškolská učebnica „QUO VADIS súčasná spoločnosť (interdisciplinárna reflexia vybraných tém)“ sa obsahovo dotýka najaktuálnejších tém, ktoré rezonujú v súčasnej postmodernej spoločnosti. ..
-
Knihabrožovaná vazba562 KčDo 3 – 4 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle