Na téma podnikání management učebnice
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
254 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav319 KčSkladem
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....
-
Knihabrožovaná vazba299 KčSkladem 4 ks
-
222 KčIhned ke stažení
Druhé vydanie pracovného zošita detailnejšie rozpracúva problematiku, ktorá je obsiahnutá vo vysokoškolskej učebnici s rovnomenným názvom. Oproti prvému vydaniu sú mnohé príklady upravené a pozmenené...
-
Knihabrožovaná vazba405 KčDo 4 – 6 dnů
- Marian Gúčik
- kolektiv
Cieľom publikácie je sprostredkovať poznatky súčasného manažmentu v krajinách s rozvinutým cestovným ruchom a tvorivo ich aplikovať v konkrétnych podmienkach slovenskej reality v cestovnom ruchu...
-
Knihabrožovaná vazba551 Kč-5 %Do 14 – 19 dnů
Publikácia Podnikové hospodárstvo – vybrané kapitoly obsahuje vybrané kapitoly z problematiky podnikovo-hospodárskej náuky, ktorá sa neustále dynamicky rozvíja a odráža zmeny v hospodárskom a spoločenskom vývoji. Učebnica obsahuje...
-
Knihabrožovaná vazba375 KčDo 5 – 9 dnů
Cieľom publikácie Vybrané metódy, techniky a prípadové štúdie z manažmentu je charakterizovať vybrané metódy a techniky jednotlivých manažérskych funkcií a uviesť praktické príklady ich aplikácií formou prípadových štúdií...
-
Knihabrožovaná vazba402 KčDo 4 – 5 dnů
Učebnica Spoločensky zodpovedné podnikanie má poskytnúť čitateľovi základnú teorému koncepcie. Poukazuje na nutnosť prepájania hospodárskej činnosti podnikov s ostatnými dobrovoľnými činnosťami, pričom dôraz sa nekladie iba...
-
Knihabrožovaná vazba429 KčSkladem 1 ks
Učebnica je rozdelená do 17 kapitol, ktoré ponúkajú pohľad na franchising ako špecifickú formu podnikania od jej histórie, rozvoj v 20. storočí až po súčasný stav - popisuje jej charakteristiky, odlišnosti, špecifiká...
-
Vyprodané
Mystery shopping má za hlavnú úlohu zvyšovanie kvality zákazníckeho servisu, čo dosahuje vďaka mystery shopperom. Zamestnanci pokiaľ vedia, že sú testovaní, majú tendenciu správať sa neprirodzene, aby...
-
Vyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle