Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...
-
200 KčDo 6 – 8 dnů
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
254 KčSkladem 1 ks
-
Přečtenávýborný stav239 KčSkladem
Příručka obsahuje 18 kapitol, které pokrývají všechny základní tematické okruhy z oblasti běžného styku s cizinci, ať už turistického, společenského nebo obchodního. Osvojit si z ní můžete celkem asi 3000 vět a větných úseků a 5000 slov...
-
Knihabrožovaná vazba165 KčVíce než 30 dní
Základní přehled francouzské mluvnice kladoucí důraz na jednoduchost použité terminologie, která je navíc v úvodu vysvětlena, jasný, srozumitelný výklad a přehlednost, jíž napomáhá využití tabulek a dvoubarevný tisk...
-
Knihabrožovaná vazba195 KčVíce než 30 dní
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba149 KčDo 6 – 8 dnů
Francouzská gramatika, která obsahuje všechny běžné gramatické jevy v přehledné grafické úpravě. Obecné výklady jsme omezili, a naopak jsme se snažili pravidla mluvnice dokreslit množstvím příkladů...
-
Knihabrožovaná vazba160 KčDo 8 – 13 dnů
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...
-
Knihabrožovaná vazba278 KčSkladem 2 ks
- Jaroslav Zlámal
- kolektiv
Učebnice je určená všem studentům, jejichž studijní obor zahrnuje tematiku managementu. Názorně seznamuje se základními principy řízení osob i podniku, upozorňuje na nejčastější chyby a přináší řadu praktických tipů a nápadů "do života"...
-
Knihabrožovaná vazba161 KčDo 4 – 6 dnů
Komplexní učebnice pro samouky nabízí: tematické lekce, základní konverzační obraty, živé rozhovory pro procvičování porozumění jazyku, soubor testů k ověření získaných znalostí, praktického průvodce běžnými situacemi, množství zeměpisných, ...
-
Knihabrožovaná vazba437 KčDo 9 – 11 dnů
Představujeme vám druhé, rozšířené vydání velkého francouzsko-českého a česko-francouzského slovníku. Jde o zcela původní, autorské dílo, snažící se co nejvěrněji zachytit současný psaný i mluvený jazyk...
-
Knihapevná vazba1 175 KčDo 8 – 13 dnů
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
Pracovní sešit 3v1 obsahuje aktivity na procvičování učiva z učebnice, autoevaluační testování a dvojjazyčný slovníček za každou lekcí...
-
Knihabrožovaná vazba223 KčSkladem 3 ks
Pracovní seštity k aktualizované, moderně pojaté učebnici francouzštiny pro střední školy založené na srovnání tohoto cizího jazyka s češtinou. Sleduje dvojí cíl: položit pevný základ komunikativní i jazykové kompetenci a seznámit s reáliemi frankofonních
-
Knihabrožovaná vazba359 KčVíce než 30 dní
První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi...
-
Přečtenávýborný stav216 KčSkladem
- Bohumil Král
- kolektiv
Učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze pod vedením prof. Bohumila Krále se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit ucelený účetní pohled na...
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management...
-
Knihabrožovaná vazba306 KčSkladem 1 ks
Učebnice je zaměřena na rozvíjení aktivních komunikačních dovedností. Skládá se ze dvou částí...
-
Knihabrožovaná vazba385 KčSkladem 1 ks
Čtyřjazyčný evropský slovník (anglicko-německo-francouzsko-český) obsahuje přes 1000 slovíček ve výše uvedených jazycích doprovázejících obrázky známého...
-
Knihapevná vazba241 KčSkladem 2 ks
Zcela přepracovaný a doplněný oboustranný slovník středního rozsahu věnuje pozornost především současné podobě francouzštiny a češtiny, a to nejen v jejich spisovné formě, ale ve stejné míře i jejich stylovým variantám...
Do rukou všech, kteří ke své práci potřebují odbornou slovní zásobu z oblasti práva se dostává francouzsko-český a česko francouzský právnický slovník...
-
Knihapevná vazba441 KčSkladem > 5 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle