Management učebnice od nakladatelství Professional Publishing
Cílem publikace je upozornit manažery, výzkumné pracovníky a studenty ekonomických a technických vysokých škol na zásadní problémy dodavatelských řetězců a na nástroje, které poskytuje operační výzkum pro jejich modelování...
-
Knihabrožovaná vazba197 KčDo 3 – 4 dnů
- František Varadzin
- kolektiv
Kniha je určena všem, kteří chtějí svá ekonomická rozhodování činit kvalifikovaně a se znalostí potřebných teoretických postulátů. Je to kniha pro top-manažery, politiky a makroekonomy, ale i pro přemýšlivé manažery a vysokoškolské studenty.
-
Knihabrožovaná vazba337 KčDo 3 – 4 dnů
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná363 KčSkladem
-
Vyprodané
Už čtvrté, výrazně přepracované vydání knihy si opět klade za cíl usnadnit odborníkům vyhodnocování dotazníkových šetření pomocí statistických metod, řešených...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle