Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Všude samí lháři - Shari Lapena, Kalibr, 2024

Učebnice z edice Manažer od nakladatelství Grada

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Do 3 – 5 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...

  • 349 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    174 Kč
    Skladem

Marketing služeb - efektivně a moderně

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    126 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Působivá prezentace a přednáška v angličtině - Mario Klarer, Grada, 2007
Působivá prezentace a přednáška v angličtině

Jak vést prezentace a přednášky v angličtině a používat při tom nejen správné a přesné formulace a výrazy, ale působit také přesvědčivě, sebejistě a uvolněně? Jak přednášet zábavně a s důrazem na to nejdůležitější?...


Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2007
Reklama

Nové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie pro ekonomy a manažery - Daniela Pauknerová a kol., Grada, 2006
Psychologie pro ekonomy a manažery

Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    226 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová