Na téma řízení společnosti se zelenou obálkou učebnice
Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn
-
Knihabrožovaná vazba334 KčSkladem 2 ks
-
339 KčIhned ke stažení
- Hana Mohelská
- Zbyněk Pitra
- kolektiv
Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování...
-
Knihapevná vazba468 KčVíce než 30 dní
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...
-
349 KčSkladem 1 ks
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR...
-
E-knihaPDF343 KčIhned ke stažení
Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve kterém se jako jeden z důležitých nástrojů řízení stále více uplatňuje právě projektový...
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií ČR. Věnuje se...
-
E-knihaPDF237 KčIhned ke stažení
Je možné stávající prostředí modifikovat či upravit tak, aby bylo subjektivně hodnoceno jako bezpečné pro osoby se specifickými potřebami? Jaké jsou atributy bezpečného prostředí pohledem vybraných studentů, rodičů dětí se...
-
Knihabrožovaná vazba466 KčDo 4 – 6 dnů
Praktická publikace uznávaných autorek je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho...
-
297 KčIhned ke stažení
- Miloslav Synek
- kolektiv
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing...
-
E-knihaPDF519 KčIhned ke stažení
Problém dosahování úspor ve veřejném sektoru patří k aktuálním teoretickým a praktickým otázkám teorie a praxe veřejných financí, veřejné ekonomie, správy a politiky. Autoři publikace předkládají původní koncept a návrhy...
Již třetí vydání úspěšné knihy objasňuje problematiku účetnictví podnikatelů zejména na příkladech a úlohách, včetně řešení a komentářů. Publikace je kompletně aktualizovaná.
-
E-knihaPDF152 KčIhned ke stažení
- Marek Pavlík
- kolektiv
Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol. Srozumitelně, čtivě a prakticky seznamuje s přístupy...
-
E-knihaPDF220 KčIhned ke stažení
Publikace Základy odborné práce (včetně základů informační etiky) je druhé rozšířené vydání učebnice Základy odborné práce (Radváková, Sigmung, 2016). Kniha je doplněna především o aktuální poznatky v rámci informační etiky...
-
Knihabrožovaná vazba497 KčVíce než 30 dní
Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...
-
220 KčIhned ke stažení
Již čtvrté vydání úspěšné učebnice autorského kolektivu VŠE v Praze se zabývá možnostmi tvorby a využitím systému finančních informací v řízení podnikatelského procesu z pozice managementu, jehož cílem je předložit...
-
E-knihaPDF549 KčIhned ke stažení
Učební text se skládá ze šesti kapitol. Pět z nich obsahuje příklady, poslední pak otázky. Vše je doprovázeno řešením, aby si čtenář mohl svoje postupy a odpovědi průběžně ověřovat. Řešení svým výkladovým pojetím umožní...
-
Knihabrožovaná vazba260 KčVíce než 30 dní
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či...
-
Knihabrožovaná vazba455 KčDo 4 – 6 dnů
Vysokoškolská učebnica Metodológia a aplikácie finančno-ekonomickej analýzy podniku vznikla ako výsledok dlhoročných skúseností získaných pri zabezpečovaní predmetu finančno-ekonomická analýza podniku pre bakalársky študijný...
-
Knihabrožovaná vazba777 KčDo 4 – 6 dnů
Zbierka príkladov nadväzujúca na vysokoškolskú učebnicu K. Vlachynský a kol.: Podnikové financie spracúva problematiku aplikačným spôsobom. Každá kapitola má teoretické východiská danej problematiky, na ktorú nadväzujú riešené a neriešené príklady...
-
Knihabrožovaná vazba315 KčSkladem > 5 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle