Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Na téma současný design na skladě s oranžovou obálkou knihy o umění, designu a architektuře

Použité filtry
Zrušit filtry
Estetika v proměnách prožitků - Jiří Vaněk, ARSCI, 2016
Estetika v proměnách prožitků

Kniha charakterizuje základní podoby estetické zkušenosti, jako je krása, ošklivost, vznešenost, půvab nebo pitoresknost, vyznačuje povahu mentálních předpokladů pro jejich vytváření a recepci (fantazii, intuici, metaforické a symbolické...

  • Knihapevná vazba
    497 Kč
    Skladem 1 ks

Three Dimensional Type - Jon Dowling, Thames & Hudson, 2024
Three Dimensional Type 
EN

This extraordinary compilation showcases the limitless possibilities of letter forms transformed into three-dimensional objects of art...

  • Knihabrožovaná vazba
    558 Kč
    Skladem 1 ks

Autorské právo a právna úprava dizajnu - Ján Florián Gajniak, STU, 2013
Autorské právo a právna úprava dizajnu 
SK

Učebné skriptá určené najmä pre študentov neprávnickýh fakúlt, ktorých cieľom je základná orientácia v právach duševného vlastníctva. V prvej časti skrípt sú...

  • Knihabrožovaná vazba
    122 Kč
    Skladem 1 ks

Inspire, Brandy, 2016
Inspire 
SK

Inspire magazine je štýlový pre čitateľov s dobrým vkusom, ktorí vedia byť originálni a chcú poznať veci ako prví. Určený pre spotrebiteľov so znalosťami a vlastným názorom, s úchylkou pre koncept, krásu a plnohodnotný život. Inspir

  • Knihabrožovaná vazba
    88 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “