Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Agilní lídr - Zuzana Šochová, Computer Press, 2024
Agilní lídr

Renomovaná agilní koučka Zuzana Sochová představuje dovednosti a techniky, které potřebujete, abyste se stali agilním lídrem. V knize najdete inspirativní příklady čerpající z autorčiných zkušeností s lídry v organizacích všech...

  • Knihabrožovaná vazba
    632 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie úspěchu - Judith Leary-Joyceová, Computer Press, 2011
Psychologie úspěchu

Kniha Psychologie úspěchu od Judith přináší návod, jak se stát "lovcem úspěchu", využít svůj talent a radovat se z úspěchu nikoliv jednou, ale opakovaně...

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt, Computer Press, 2010
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)...


Au pair - Susan Griffith, Sharon Legg, Computer Press, 2005
Au pair

Jste studentka a hledáte zajímavou a dobře placenou prázdninovou brigádu v zahraničí? Absolvovala jste školu, ale nemůžete najít odpovídající zaměstnání?...

Tajemství inovací Steva Jobse - Carmine Gallo, Computer Press, 2011
Tajemství inovací Steva Jobse

Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu...


Jak myslí Steve Jobs - Leander Kahney, Computer Press, 2009
Jak myslí Steve Jobs

Kniha Jak myslí Steve Jobs je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství jeho neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já – ne jeho srdce nebo jeho známý temperament, ale jeho mysl...


Chci být úspěšný - Jim Canterucci, Computer Press, 2006
Chci být úspěšný

Chcete být úspěšnější? Třebaže každý jiným způsobem, všichni se o to snažíme...


Jak uspět na vysoké škole - Eva Fryjaufová, Computer Press, 2006
Jak uspět na vysoké škole

Dostat se na vysokou školu je pouze polovina úspěchu. I když se to možná nezdá, tak ta snazší...


Jak jednat s různými typy lidí + DVD - Vojtěch Černý, Computer Press, 2009
Jak jednat s různými typy lidí + DVD

Nedílnou součástí knihy je DVD, kde si můžete prohlédnout videa, naučit se rychle rozpoznat kategorie osobností a osvojit se techniku, jak na ně!Publikace je určena: pro obchodníky, které naučí, jak jednat s klientem nebo partnerem...


Profesionální image - Susan Bixler, Nancy Nix-Rice, Computer Press, 2006
Profesionální image

Hledáte si nové zaměstnání? Chcete zlepšit své postavení nebo chcete dosáhnout zvýšení platu v současném zaměstnání? Blíží se důležitá prezentace?...

Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...


Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit - Andrew Bradbury, Computer Press, 2007
Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit

Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile?...


Jak jednat s problematickými lidmi - Roy Lilley, Computer Press, 2005
Jak jednat s problematickými lidmi

Problematičtí lidé dokáží velmi znepříjemnit život. Na každém pracovišti je mnoho různorodých lidí a někdy může být obtížné s nimi vyjít, jakož i pokračovat v práci...


Jak se rozhodují moudří - Aaron Sandoski, Bryn Zeckhauser, Computer Press, 2009
Jak se rozhodují moudří

Dělat velká rozhodnutí není snadné. A právě rozhodnutí, která děláme, do značné míry určují náš úspěch. Skutečnost, že více než 80 % nových výrobků na trhu neuspěje, a více než 50 % všech fúzí a akvizic zničí víc hodnot, než vytvoří, je důkazem toho, jak


Jak udělat z vaší kočky internetovou celebritu - Pat Carlin, Computer Press, 2015
Jak udělat z vaší kočky internetovou celebritu

Není dne, kdy na Internetu neuvidíte alespoň jedno kočičí video či obrázek, ať už chcete, nebo ne. Kočky jsou prostě všude. Takže je nejvyšší čas zaseknout drápek a udělat ze svého domácího mazlíčka světově obdivovanou superstar! S touto knihou to bude...


Teambuilding - Brian Cole Miller, Computer Press, 2007
Teambuilding

Skutečně můžete dosáhnout nějakých výsledků za méně než 15 minut? Ano, pokud budou vaše očekávání realistická...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak udělat dojem a přesvědčit - Brian Tracy, Ron Arden, Computer Press, 2006
Jak udělat dojem a přesvědčit

Jakou vlastností byste měli určitě oplývat, když si chcete někoho získat jak ve vašem profesionálním, tak i soukromém životě? Je to šarm...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Talent nerozhoduje - Geoff Colvin, Computer Press, 2010
Talent nerozhoduje

Jste zrození pro roli vůdce? Stručná odpověď na tuto otázku zní "ne". Chcete-li pochopit, proč je to pro vás dobrá zpráva, přečtěte si provokativní a mýty bořící knihu amerického novináře Geoffa Colvina. Předpokládáme, že Mozart se narodil...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kreativita a její rozvoj - Petr Žák, Computer Press, 2004
Kreativita a její rozvoj

Publikace Kreativita a její rozvoj je určena: trenérům a školitelům, kterým poskytne řadu teoretických i praktických informací, jež upotřebí při školeních a cvičeních, personalistům, kterým nabídne řadu zajímavých rad a tipů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Myšlenkové mapy v byznysu - Chris Griffiths, Tony Buzan, Computer Press, 2011
Myšlenkové mapy v byznysu

Je jedno, na čem právě teď pracujete, tato kniha vás vybaví nejužitečnějším nástrojem pro byznys v 21. století: myšlenkovou mapou. Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější pomůckou při přemýšlení, organizaci práce i zvyšování produktivity...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.“

Já a Ty, navždy - Jo Watson, 2021
Já a Ty, navždy
Jo Watson