Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Na téma úspěch papírové knihy o motivaci a seberozvoji od nakladatelství Jota

Použité filtry
Zrušit filtry
Podnikání pro bohémy - Tom Hodgkinson, Jota, 2017
Podnikání pro bohémy

Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání..


Bystrohlaví - Dave Asprey, Jota, 2019
Bystrohlaví

Neprůstřelný plán, jak pomocí biohacků odemknout plný potenciál svého mozku. Vynálezce „Neprůstřelné kávy“ (Bulletproof Coffee) a autor bestselleru The Bulletproof Diet přichází s revolučním plánem jak vylepšit vaši schopnost my...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Motivační lži - Steff en Kirchner, Jota, 2016
Motivační lži

Chcete změnit svůj život, ale jste již alergičtí na věty typu „Myslete pozitivně!“, „Naprogramujte se na úspěch!“, „Prvním krokem k úspěchu je vaše sebevědomí!“?

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Bill Gates - Mýtus hodného miliardáře - Tim Schwab, Jota, 2024
Bill Gates - Mýtus hodného miliardáře

Bill Gates se díky svým filantropickým aktivitám proměnil z technologického padoucha v jednoho z nejobdivovanějších lidí na světě. I když nedávné rozvodové řízení a četná obvinění z nevhodného chování poskvrnily jeho veřejný....

  • Knihapevná vazba s přebalem
    473 Kč
    Připravujeme,
    vychází 14. 8. 2024


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “