Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Vydavatelství VŠCHT, 2006
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Do 16 – 21 dnů

Firmy, které se rozhodly být skvělé - Jim Collins, Morten T. Hansen, Grada, 2021
Firmy, které se rozhodly být skvělé

Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v...

  • Knihabrožovaná vazba
    359 Kč
    Skladem 2 ks

Startup za pakatel

Doba je nelehká a vaše finanční situace se "sama od sebe" nezlepší. Na každém z nás leží tíha rozhodnutí, co se svým životem a co se svou obživou. Chris Guillebeau ve své knize Startup za pakatel – Objevte způsob, jak pracovat...

  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Kreativní metody v inovacích - Miroslav Špaček, Oeconomica, 2020
Kreativní metody v inovacích

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....

  • Knihabrožovaná vazba
    756 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Mezinárodní správa společností, C. H. Beck, 2014
Mezinárodní správa společností

V dnešní době podniky hledají především netradiční a nové cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, konkurenceschopnost a v neposlední řadě atraktivitu svého...

  • Knihabrožovaná vazba
    750 Kč
    Do 17 – 22 dnů

12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Startup za 7 dní - Dan Norris, Blue Vision, 2018
Startup za 7 dní

Dokážete svůj podnikatelský sen zrealizovat už za sedm dní? Dan Norris je známý internetový podnikatel, který vybudoval řadu úspěšných i neúspěšných projektů. Prošel si vzestupy i pády. Nikdy se nevzdal a vždy se z nich poučil a o

  • Knihabrožovaná vazba
    218 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Jak prodat nemovitost v době krize

Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?Pokud se poznáváte, pak je tato...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks
Na divoké jízdě s Janis Joplin - Peggy Casert, Maggie Falcon, Volvox Globator, 2019
Na divoké jízdě s Janis Joplin

Peggy Casertová byla zakladatelkou slavného butiku Mnasidika na ulici Haight-Ashbury v San Francisku a milenkou a přítelkyní Janis Joplin. Po jejím boku stála například ve Woodstocku a v této knize vypráví její příběh z nejtěsnější možné...

  • Knihapevná vazba
    85 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení

Desatero úspěšného podnikatele

DESATERO ÚSPĚŠNÉHO PODNIKATELE odhaluje soubor pravidel, kterých se drží podnikatelé, kteří jsou ve svém podnikání dlouhodobě úspěšní. Podnikání a úspěch v něm ovlivňuje mnoho proměnlivých faktorů, ale ty...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení

Nepotopitelný podnikatel - Enda O´Coineen, Mladá fronta, 2010
Nepotopitelný podnikatel

Při čtení této knihy pochopíte lépe než z mnoha akademických příruček, jakou roli hraje v podnikání prostředí a kultura. Budete sledovat, jak se Enda O´Coineen přemisťuje ze svého vlastního prostředí do zemí poněkud zmateného Východu...

  • Knihapevná vazba
    300 Kč
    Do 4 – 7 dnů

33 základních rad jak úspěšně prezentovat - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2004
33 základních rad jak úspěšně prezentovat

Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Zákazník má vždy pravdu - Tom Markert, Pragma, 2012
Zákazník má vždy pravdu

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Sell & Sell Short - Alexander Elder, Impossible, 2014
Sell & Sell Short

Sell & Sell Short je překladem nejnovější knihy geniálního amerického akciového obchodníka a mentora, Dr. Alexandera Eldera...


Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Stanislava Grosová, Vydavatelství VŠCHT
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam...


Great by Choice - Jim Collins, Morten T. Hansen, HarperCollins, 2011
Great by Choice 
EN

Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, ...

  • Knihapevná vazba
    638 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nepropadejte panice!“