Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

V slovenském jazyku knihy o organické chemii od nakladatelství Rokus

Použité filtry
Zrušit filtry
Základy názvoslovia chemických zlúčenín, 2. vydanie - Marián Čurda, Valéria Mašterová, Rokus, 2021
Základy názvoslovia chemických zlúčenín, 2. vydanie 
SK

Prvé vydanie „Základov chemického názvoslovia“ sa napriek pandemickej situácii rozobralo v rekordnom čase. Preto sa autorský kolektív rozhodol vydať upravené druhé vydanie, v ktorom sa zapracovali zmeny, ktoré nastali v priebehu roka od...

  • Knihabrožovaná vazba
    269 Kč
    Skladem 1 ks

Základy názvoslovia chemických zlúčenín - Marián Čurda, Valéria Mašterová, Rokus, 2020
Základy názvoslovia chemických zlúčenín 
SK

Do rúk sa Vám dostáva nové vydanie chemického názvoslovia. Nové vydanie je charakteristické tým, že obsahuje len anorganickú a organickú časť, biochemickú časť sme vypustili nakoľko rozsah publikácie pre prax, ako ukázal čas, bol veľký a nepraktický....

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Názvoslovie anorganických a organických zlúčenín a biochemická terminológia - Martin Vavra, Marián Čurda, Rokus, 2015
Názvoslovie anorganických a organických zlúčenín a biochemická terminológia 
SK

Publikácia podáva prehľadne usporiadané pravidlá pre: tvorbu názvoslovia anorganickej chémie, organickej chémie, biochémie, ktoré je nevyhnutným základom úspešného štúdia chémie. Učebnica je primárne určená ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “