Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Mezi duší a Duchem

Enneagram je dynamická typologie osobnosti, která popisuje devět odlišných vzorců prožívání, myšlení a jednání. Jde o komplexní model s mnoha rovinami, který lze použít nejen jako efektivní nástroj psychologie, ale také jako...

  • E-knihaEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak získat vnitřní klid a rovnováhu

Jak zvládat každodenní život s klidem, vyrovnaností, samostatně a nezávisle? Dozvíte se v této čtivé a praktické knížce s mnoha příklady. Poznáte řadu osvědčených technik, včetně těch speciálních pro obtížné situace...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    144 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efekt očakávania - David Robson, Grada, 2024
Efekt očakávania 
SK

Ľudia, ktorí veria, že starnutie prináša múdrosť, žijú dlhšie. Talizmany skutočne zlepšujú výkon športovca. Užívanie placeba, aj keď viete, že ide o placebo, dokáže stále zlepšiť vaše zdravie. Vitajte vo svete efektu očakávania...

  • Knihabrožovaná vazba
    466 Kč
    Skladem > 5 ks

The Expectation Effect - David Robson, Canongate Books, 2022
The Expectation Effect 
EN

People who believe ageing brings wisdom live longer. Lucky charms really do improve an athlete's performance. Taking a placebo, even when you know it is a placebo, can still improve your health. Welcome to The Expectation Effect...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “