Zlevněné z kategorie: knihy o marketingu
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba149 KčDo 4 – 9 dnů
-
299 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení399 KčIhned ke stažení
Cenové války jsou reportážním cestopisem napříč zeměkoulí a chtějí zjistit, co způsobilo vlnu chaosu, který zachvátil svět po roce 2010. Jsou fascinujícím a průkopnickým náhledem na to, jak obchodníci s komoditami v New Yorku...
-
Knihabrožovaná vazba149 KčDo 5 – 7 dnů
-
279 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení399 KčIhned ke stažení
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
Další formátyDruhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba149 KčSkladem 1 ks
-
314 KčIhned ke stažení
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? Jak definovat svou značku? Jak nový produkt propagovat? A jak...
-
Knihapevná vazba149 KčDo 4 – 9 dnů
-
AudioknihaMP3 ke stažení349 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná133 KčSkladem
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu.
-
Přečtenávýborný stav129 KčSkladem
-
Knihabrožovaná vazba167 KčSkladem 1 ks
-
369 KčIhned ke stažení
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčSkladem 1 ks
-
169 KčIhned ke stažení
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje....
-
Knihapevná vazba249 KčSkladem 1 ks
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 7 – 9 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
"Svet sa dnes zásadne mení. Ak sme pred niekoľkými storočiami začali svetu vtláčať svoju vlastnú ľudskú pečať, dnes sa situácia mení v tom, že niektoré naše výtvory sa osamostatnili a začínajú dnes preberať iniciatívu..."
-
Knihapevná vazba191 KčSkladem > 5 ks
What happens when media and politics become forms of entertainment? As our world begins to look more and more like Orwell's 1984, Neil's Postman's essential guide to the modern media is more relevant than...
-
Knihabrožovaná vazba374 KčSkladem 1 ks
Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine. Dobrá zpráva ale je, že...
For all that's been written about the Four over the last two decades, no one has captured their power and staggering success as insightfully as Scott Galloway. Instead of buying the myths these compa-nies broadcast, Galloway asks fundamental questions. Ho
From the New York Times bestselling author of The Talent Code comes a book that unlocks the secrets of highly successful groups and provides tomorrow's leaders with the tools to build a cohesive, motivated culture...
-
Knihabrožovaná vazba390 KčVíce než 30 dní
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto..
Kniha "Podprahové techniky predaja" je nevyhnutným sprievodcom pre každého obchodníka, ktorý hľadá spôsoby, ako zvýšiť svoj úspech v oblasti predaja a dosiahnuť čo najväčší zisk...
-
Knihabrožovaná vazba349 KčSkladem 1 ks
Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, ...
-
Knihabrožovaná vazba243 KčSkladem 1 ks
Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...
Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...
-
Knihabrožovaná vazba271 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle