Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Na téma komunikace s modrou obálkou v českém jazyku knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak se úspěšně učit - Eberhardt Hofmann, Monika Löhle, Grada, 2017
Jak se úspěšně učit

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...

  • 224 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová, Karolinum, 2011
Analýza obsahu mediálních sdělení

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.

  • Knihabrožovaná vazba
    134 Kč
    Více než 30 dní

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    281 Kč
    Skladem 2 ks
Praktická učebnice tvorby firemního stylu - Stanislav Horný, Professional Publishing, 2017
Praktická učebnice tvorby firemního stylu

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...

  • Knihapevná vazba
    257 Kč
    Více než 30 dní

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná vazba
    453 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení

Vyváženost ve vysílání - Jan Křeček, Vlastimil Nečas, Ivan Vodochodský, Jan Miessler, Grada, 2022
Vyváženost ve vysílání

Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Do 21 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Bulvarizace českých médií - Kolektív autorov, Čas, 2016
Bulvarizace českých médií
  • Autorský kolektiv

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Více než 30 dní

Extra super účinné vychytávky, jak se stát králem porady - Sarah Cooper, BIZBOOKS, 2018
Extra super účinné vychytávky, jak se stát králem porady

Odhaduje se, že strávíme 7,5 % svého bdřlého života na mítincích, kterých se každý rok koná na 11 milionu. Více než třetina těchto mítinku však spočívá v plánování dalších mítinku, během další šestiny někoho žádáme, aby zopakoval, co práve...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Jak myslí úspěšní obchodníci - Helen Kensett, Management Press, 2018
Jak myslí úspěšní obchodníci

Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover