Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
67 produktů
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho...
-
279 KčIhned ke stažení
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces...
-
E-knihaPDF229 KčIhned ke stažení
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování...
-
237 KčIhned ke stažení
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo...
-
339 KčIhned ke stažení
Jak se pozitivně odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Získejte jednoduchý, v praxi mnohokrát osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem...
-
212 KčIhned ke stažení
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?
-
249 KčIhned ke stažení
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled...
-
E-knihaPDF237 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce...
-
E-knihaPDF361 KčIhned ke stažení
Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky...
-
307 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?
-
421 KčIhned ke stažení
- Květoslava Santlerová
- kolektiv
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data...
-
E-knihaPDF212 KčIhned ke stažení
Tato vysoce aktuální a praktická kniha si bere za cíl komplexním způsobem popsat nástrahy finančního světa, v němž žije každý z nás. Existuje celá řada publikací, jejichž tématem jsou rady, jak dosáhnout finančního úspěchu...
-
246 KčIhned ke stažení
Díky této knize poznáte vzorce chování, které vám brání vydělávat nebo ušetřit více, a naučíte se, jak správně posoudit svou současnou finanční situaci a vybudovat plán, kam byste se chtěli dostat a kde byste chtěli nakonec...
-
288 KčIhned ke stažení
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...
-
246 KčIhned ke stažení
Skip Intro. Tak začíná Tinova kniha FORBIDDEN, ale přeskočit v ní, byť jen jednu stranu, by byla obrovská chyba. Proč? Protože to není jen kniha. Jsou to dveře do Forbidden světa. A dáme vám tip: Až knihu vytiskneme, sežeňte si ...
-
284 KčIhned ke stažení
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.Praktický průvodce vás naučí...
-
E-knihaPDF209 KčIhned ke stažení
Lze bitcoin považovat za spolehlivé digitální peníze? Jak se bitcoiny vytváří? Kolik jich je a bude? Kde se dají koupit a jak se s nimi pracuje? Nejde o pyramidovou hru? O bublinu? Tato kniha je plná odpovědí.
-
195 KčIhned ke stažení
-
322 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...
-
390 KčIhned ke stažení
-
467 KčIhned ke stažení
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
-
212 KčIhned ke stažení
Praktická publikace zkušených autorů je důležitou pomůckou pro všechny projektové manažery. Představuje hlavní principy, nástroje a metody projektového řízení formou šablonových dokumentů, které jsou demonstrovány na různých...
-
246 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle