Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024
Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    319 Kč
    Skladem

Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...

  • Knihapevná vazba
    538 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    357 Kč
    Skladem

Mikroekonomie - Václav Jurečka a kolektiv, Grada, 2018
Mikroekonomie

Třetí vydání oblíbené učebnice je rozšířeno o nové ekonomické jevy vyvolané technologickými a institucionálními změnami. Jsou zde také nastíněny názorové směry, které doplňují tradiční mikroekonomickou analýzu...

  • Knihabrožovaná vazba
    399 Kč
    Skladem 2 ks
  • Přečtenávýborný stav
    220 Kč
    Skladem

Makroekonomie - Václav Jurečka a kolektiv, Grada, 2017
Makroekonomie

Již třetí vydání uznávané učebnice makroekonomie reaguje na aktuální vývoj českého a světového ekonomického prostředí. Vedle již ověřených makroekonomických poznatků věnují autoři pozornost novým jevům a jejich odborné interpretaci. Dozvíte se více...

Zahraniční obchod - Miroslav Svatoš, Grada, 2009
Zahraniční obchod

Publikace renomovaných autorů je určena pracovníkům podniků a institucí působících v oblasti vnějších ekonomických vztahů, vyučujícím a studentům ekonomických škol...

  • Knihabrožovaná vazba
    409 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    266 Kč
    Skladem

Podniková ekonomika - klíčové oblasti - Petra Taušl Procházková, Eva Jelínková, Grada, 2018
Podniková ekonomika - klíčové oblasti

Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních z

  • Knihabrožovaná vazba
    292 Kč
    Skladem 1 ks

Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr, Ivan Souček, Miroslav Špaček, Grada, 2020
Tvorba strategie a strategické plánování

​​Kvalitní strategie a strategické plánování jsou jedním ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům a dalším pracovníkům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů, a to s důrazem na...

  • Knihapevná vazba
    542 Kč
    Skladem 1 ks

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Skladem 1 ks

Veřejné finance v teorii a praxi - Alena Maaytová, František Ochrana, Jan Pavel a kolektiv, Grada, 2015
Veřejné finance v teorii a praxi

Publikace pomůže čtenáři pochopit vzájemné vazby v oblasti veřejných financí, vysvětluje fungování jednotlivých prvků veřejných financí, nastiňuje aktuální problémy a možnosti jejich řešení. Po stručném seznámení se základními teoretickými koncepty se...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    132 Kč
    Skladem

Diagnostika a vitalizace firem a organizací - Jiří Plamínek, Grada, 2014
Diagnostika a vitalizace firem a organizací

Uznávaný autor a poradce ve své nové knize vysvětluje dva procesy, které by lídři a manažeři firem a organizací měli bez zaváhání zvládat. Jde o diagnostiku stavu firem a organizací a výběr cílů a metod pro odstraňování zjištěných potíží a využívání...

Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič, Grada, 2008
Plánování a tvorba hodnoty firmy

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...


Řízení lidských zdrojů - Michael Armstrong, Grada, 2007
Řízení lidských zdrojů

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách...


Organizační kultura a její zmena - Růžena Lukášová, Grada, 2010
Organizační kultura a její zmena

Moderní publikace se komplexně věnuje problematice organizační kultury, která výrazně ovlivňuje dlouhodobou úspěšnost každé organizace a je jedním z nejvýznamnějších témat současného podnikového řízení. Kniha je určena zejména personalistům a...


Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Hana Lošťáková  a kolektiv, Grada, 2009
Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik...


Moderní metody a techniky marketingového výzkumu - Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová, Grada, 2011
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe...


Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Public relations

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...


Společenské vědy pro techniky - Jana Hrbková a kolektív, Grada, 2015
Společenské vědy pro techniky

Na trhu ojedinělá publikace, vytvořená na míru exaktně uvažujícím technikům, přibližuje podstatu a souvislosti tří společenskovědních oborů: ekonomie, práva a politologie. V části věnované ekonomii kniha svěžím a netradičním způsobem vysvětluje...


Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích - Vladimír Smejkal, Karel Rais, Grada, 2006
Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání moderní praktické publikace je určeno manažerům na všech řídících úrovních, specialistům v oblasti řízení a snižování rizik, majitelům firem,...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover