Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy z edice Praxe manažera

Použité filtry
Zrušit filtry
7 principů masového marketingu - Mark Earls, CPRESS, 2008
7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?...


Reklama - Jon Steel, Computer Press, 2003
Reklama

Publikace je určena: pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    198 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Profesionální image - Susan Bixler, Nancy Nix-Rice, Computer Press, 2006
Profesionální image

Hledáte si nové zaměstnání? Chcete zlepšit své postavení nebo chcete dosáhnout zvýšení platu v současném zaměstnání? Blíží se důležitá prezentace?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    91 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    125 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Profesionální vystupování - Gabriele Schlegel, Claudia Tödtmann, Computer Press, 2006
Profesionální vystupování

Co dělat, když Vás před zákazníky zesměšňuje vlastní šéf? Jak zvládnout nezávaznou společenskou konverzaci ve výtahové kabině? Můžete říct Asiatovi "ne, děkuji"?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    193 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Neverbální komunikace - Oldřich Tegze, Computer Press, 2003
Neverbální komunikace

Neverbální komunikace představuje obrovský zdroj informací pro poznávání sebe i druhých lidí. Důležité je i to, jak k informacím přistupujeme, jak jim rozumíme a jak s nimi nakládáme...


Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander, Computer Press, 2007
Mezinárodní marketingový management

Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli...


Péče o zákazníka - Darryl S. Doane, Rose D. Sloat, Computer Press, 2006
Péče o zákazníka

Žijeme ve věku péče o zákazníky, a přesto množství zákazníků na tolika trzích nachází stále vážné nedostatky. Proč? Problém tkví v tom, že diskuze o dokonalé péči vedou obvykle ke zvýšení očekávaní ze strany zákazníků...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    216 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak řídit a vést lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2005
Jak řídit a vést lidi

Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    65 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...


Zákaznická věrnost - Ed Horrel, Computer Press, 2007
Zákaznická věrnost

Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    108 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2008
Marketing pro začátečníky

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Six sigma - Armin Töpfer a kolektív, Computer Press, 2008
Six sigma

Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management prodeje - David Jobber, Geoff Lancaster, Computer Press, 2001
Management prodeje

Chcete si být jisti, že nabízíte daný druh výrobku správným způsobem? Že sdělujete zákazníkovi o výrobku či službě ty informace, které ho přesvědčí? Že mu dokážete co nejkratší cestou vysvětlit, jaký užitek mu výrobek přinese?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak vyhlásit konkurz a vymáhat pohledávky - Ilona Schelleová, Computer Press, 2001
Jak vyhlásit konkurz a vymáhat pohledávky

Patříte k firmám, kterým jejich odběratelé dluží už delší čas značnou sumu peněz? Neplatí za vaše výrobky nebo služby? Jste přesvědčeni, že jste vyčerpali všechny „slušné“ cesty a že přišel čas vyhlásit na dlužníka tzv. konkurzní řízení?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Řízení zásob - Stuart Emmett, Computer Press, 2008
Řízení zásob

Sklady byly popsány jako místa, kde nákupčí uchovávají své omyly. Rovněž jsou vnímány jako "nutné zlo": místa, která zastavují tok zboží a tudíž zvyšují náklady, aniž by přidávaly hodnotu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na ty, kteří jsou jiní, číhá nebezpečí za každým rohem.“