Z kolekce Lovebrandové čtení - Knihy ke konferenci Jak budovat lovebrand v anglickém jazyku knihy od nakladatelství Harvard Business Press
Použité filtry
Zrušit filtry
Uncommon Service
EN
How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business
Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance for as long as it takes to calm ...
-
Knihapevná vazba702 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle