S pevnou vazbou s modrou obálkou v českém jazyku knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
25 produktů
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba149 KčDo 8 – 10 dnů
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
-
Knihapevná vazba745 KčSkladem 3 ks
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh Jak určit vlastní výchozí pozici? Kdo je zákazník? Analýza konkurence Management produktu Konkurenceschopnost inovací...
-
Knihapevná vazba298 KčDo 3 – 4 dnů
Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...
-
Knihapevná vazba312 KčDo 8 – 10 dnů
Kniha představuje nové kulturní a hospodářské možnosti trhu střední Evropa a ukazuje, jak je lze využít v rámci nastupujícího vnitřního trhu.
-
Knihapevná vazba192 KčDo 4 – 9 dnů
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální...
-
Knihapevná vazba257 KčDo 19 – 24 dnů
Knihu uvádí předmluva z pera doc. B. Köpplové a doc. Jiráka z FSV UK o vývoji českých médií po roce 1989. Následuje 60 autorských textů novinářů-pamětníků (s jejich medailonky a fotografiemi)...
-
Knihapevná vazba306 KčDo 4 – 9 dnů
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...
-
Knihapevná vazba459 KčSkladem 1 ks
Předkládaná publikace přináší komplexní zpracování mezinárodního ekonomického práva jako jednoho z nových a velmi dynamických odvětví mezinárodního práva.
-
Knihapevná vazba888 KčDo 17 – 22 dnů
Rozsáhlé empirické šetření, jemuž samozřejmě předcházela teoretická příprava, bylo logickým prvním krokem k výzkumu nastolování a distribuce témat v českém veřejném diskurzu, kde dosud výzkum daných parametrů a zaměření neproběhl...
-
Knihapevná vazba163 KčDo 3 – 4 dnů
Nejnovější komentář k autorskému zákonu sestavil kolektiv čtrnácti renomovaných autorů, kteří v něm uplatnili své hluboké teoretické znalosti i dlouholeté zkušenosti z právní praxe...
-
Knihapevná vazba1 136 KčDo 2 – 5 dnů
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Petr Hajn
- kolektiv
Učebnice Práva k průmyslovému vlastnictví dává teoretické i praktické odpovědi na otázky problematiky průmyslového vlastnictví vůbec poprvé v celé jeho šíři, včetně problematiky soutěžního chování při užívání průmyslových práv...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: správném přemýšlení na cestě za úspěchem, ve světě, životě a byznysu, marketingu, podnikání, myšlení člověka, který nechce prohrávat, myšlení firmy, která touží uspět na...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Jak mohou muzea a památky vytvářet zájem a poptávku publika a naplňovat své poslání ve vztahu k veřejnosti i hodnotám, jež mají ochraňovat? Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě?...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Jiří Bystřický
- kolektiv
Publikace představuje analýzu aktuální problematiky mediální komu nikace, mechanismů fungování soudobé společnosti a základního vymezení moderní a postmoderní kultury...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle