Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Papírové knihy o fotografii od autora Marc Walter od nakladatelství Taschen

Použité filtry
Zrušit filtry
American Odyssey, America 1900 - Marc Walter, Sabine Arque, Taschen, 2020
American Odyssey, America 1900 
EN

Produced by the Detroit Photographic Company between 1888 and 1924, these rediscovered Photochrom and Photostint postcard images are the very first color pictures of North America...

  • Knihapevná vazba
    1 393 Kč
    Skladem 1 ks

France 1900 - Marc Walter, Sabine Arque, Taschen, 2019
France 1900 
EN

The turn of the 20th century was a golden era in France. It was an age of peace, prosperity, and progress after a series of bruising wars and turmoil within the French Republic, culminating in the Franco-Prussian War, which had ended in 1871...

  • Knihapevná vazba
    4 076 Kč
    Více než 30 dní

The Grand Tour - Marc Walter, Taschen, 2021
The Grand Tour 
EN

Relive a bygone age of discovery and romance with this XL volume of vintage travel ephemera from 1869 to 1939...

  • Knihapevná vazba
    1 394 Kč
    Skladem 2 ks
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

American Odyssey - Marc Walter, Sabine Arque, Taschen, 2014
American Odyssey 
EN

A glimpse into an epic beyond: Majestic color photochroms of American life and landscapes around the turn of the 20th century From the Atlantic to the Pacific, the Rockies to the Tropic of Cancer, the North American landscape is as diverse as it ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “