Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování...
-
Knihabrožovaná vazba466 KčSkladem 1 ks
Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty ...
-
203 KčIhned ke stažení
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Kniha „ART OF CREATIVITY .........”sestává ze dvou obsahově odlišných částí. Kapitoly 1-4 jsou více teoreticky pojaté, snaží se postihnout podstatu kreativity a zachytit její aspekty, zatímco druhá, ...
-
Přečtenámírně opotřebovaná223 KčSkladem
-
Vyprodané
Monografie „Psychologie řízení a vedení v hotelnictví“ se zabývá psychologickými aspekty vedení a řízení lidí. V úvodní kapitole se zabývá základními psychologickými pojmy především z oblasti psychologie...
-
Knihabrožovaná vazba345 KčDo 4 – 6 dnů
-
395 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav217 KčSkladem
Tvořivost v řídící práci se v poslední době stává jednou z klíčových kompetencí manažera. Od manažera se neočekává, že bude vynálezcem převratných věcí, ale žádá se od něho, že bude občas myslet neortodoxně ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle