Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
From Type to Logo, Victionary, 2022

1 160 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
From Type to Logo, Victionary, 2022
From Type to Logo, Victionary, 2022

From Type to Logo

    When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey... Číst víc

    Nakladatel
    Victionary, 2022
    Počet stran
    272

    When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Angličtina

    1 160 Kč

    Na objednávku
    Dodání může trvat více než 30 dní

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
    From Type to Logo, Victionary, 2022
    1 160 Kč

    Více o knize

    When it comes to building a brand, logo design is often one of the first few important steps in the creative journey. In addition to encapsulating what the business stands for and making an impactful first impression upon launch, it has to be instantly recognisable and stand out amid other similar offerings in an often saturated market. With so much more competition to contend with today, how can designers help start-ups and evolving brands put their best foot forward visually?

    A key branding element used by many of the biggest companies around the world, a logotype revolves around a company's name or initials and features typography as the main design approach. Often the starting point before it is further refined into a purely symbolic image or icon, it combines two distinct design disciplines to differentiate brands from one another - a process that takes acumen, skill and empathy. FROM TYPE TO LOGO details some of these processes in a compelling book of case studies that make an inspiring reference point for budding and working branding professionals alike.
    Číst víc
    Počet stran
    272
    Vazba
    pevná vazba
    Rozměr
    255×190 mm
    Hmotnost
    1128 g
    ISBN
    9789887566595
    Rok vydání
    2022
    Naše katalogové číslo
    1670741
    Jazyk
    angličtina
    Nakladatel
    Victionary
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

    Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
    Malý princ
    Antoine de Saint-Exupéry