Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Martina Beránek, Stanislava Belešová, Dan Mrkos, Petr Studnička, Martina Sochůrková, Wolters Kluwer ČR, 2016

615 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Martina Beránek, Stanislava Belešová, Dan Mrkos, Petr Studnička, Martina Sochůrková, Wolters Kluwer ČR, 2016
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Martina Beránek, Stanislava Belešová, Dan Mrkos, Petr Studnička, Martina Sochůrková, Wolters Kluwer ČR, 2016

Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie

Ubytovací služby

Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na... Číst víc

Nakladatel
Wolters Kluwer ČR, 2016
Počet stran
352

Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

615 Kč

U dodavatele 1 ks
Posíláme do 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Martina Beránek, Stanislava Belešová, Dan Mrkos, Petr Studnička, Martina Sochůrková, Wolters Kluwer ČR, 2016
615 Kč

Více o knize

Publikace se zaměřuje na vybrané aspekty řízení ubytovacích zařízení a realizaci ubytovacích služeb. Svým pojetím začleňuje problematiku do širších souvislostí, s důrazem na cestovní ruch. Vytváří obraz o jednotlivých typech a vlastnostech ubytovacích zařízení a jejich služeb, pojednává o ekonomicko-manažerských aspektech realizace ubytovacích služeb a poukazuje na vybraná technická a technologická řešení. V neposlední řadě pokrývá také některé aktuální výzvy a náměty z oblasti hotelového marketingu a prodeje.
Kniha přináší nejen aktuální pohledy, pojetí a statistiky současného stavu výše uvedených oblastí, ale snaží se také přinášet náměty aplikace nových, mnohdy jen zatím pilotně zaváděných metod a nástrojů v oblasti hotelového developmentu, procesního řízení, marketingu apod.
Číst víc
Počet stran
352
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
147×207 mm
Hmotnost
436 g
ISBN
9788075522535
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
1333747
Jazyk
čeština
Původ
Česko
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“