Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Mapping Experiences - James Kalbach, O´Reilly, 2020

1 256 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Mapping Experiences - James Kalbach, O´Reilly, 2020
Mapping Experiences - James Kalbach, O´Reilly, 2020

Mapping Experiences

Second edition

Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these... Číst víc

Nakladatel
O´Reilly, 2020
Počet stran
400

Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these problems because they're too focused on processes... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

1 256 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
Mapping Experiences - James Kalbach, O´Reilly, 2016
Brožovaná vazba
Angličtina, 2016
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024
Mapping Experiences - James Kalbach, O´Reilly, 2020
1 256 Kč

Více o knize

Customers who have inconsistent experiences with products and services are understandably frustrated. But it's worse for organizations that can't pinpoint the causes of these problems because they're too focused on processes. This updated book shows your team how to use alignment diagrams to turn valuable customer observations into actionable insight. With this powerful technique, you can visually map existing customer experience and envision future solutions.

Designers, product and brand managers, marketing specialists, and business owners will discover how experience diagramming helps you determine where business goals and customer perspectives intersect. Armed with this insight, you can provide the people you serve with real value. Mapping experiences isn't just about product and service design; it's about understanding the human condition.
  • Emphasize recent changes in business using the latest mapping techniques
  • Create diagrams that account for multichannel experiences as well as ecosystem design
  • Understand how facilitation is increasingly becoming part of mapping efforts, shifting the focus from a deliverable to actionability
  • Explore ways to apply mapping of all kinds to noncommercial settings, such as helping victims of domestic violence
Číst víc
Počet stran
400
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
187×233 mm
ISBN
9781492076636
Rok vydání
2020
Naše katalogové číslo
2220673
Jazyk
angličtina
Nakladatel
O´Reilly
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover