Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
The Zappos Experience - Joseph A. Michelli, McGraw-Hill, 2011

761 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Zappos Experience - Joseph A. Michelli, McGraw-Hill, 2011
The Zappos Experience - Joseph A. Michelli, McGraw-Hill, 2011

The Zappos Experience

5 Principles to Inspire, Engage, and WOW

ZAPPOS. The name has come to stand for a new standard of customer service, an amazing online shopping experience, a great place to work, and the most impressive transformational... Číst víc

Nakladatel
McGraw-Hill, 2011
Počet stran
320

ZAPPOS. The name has come to stand for a new standard of customer service, an amazing online shopping experience, a great place to work, and the most impressive transformational business success story of our time. Simply put, ... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

761 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
The Zappos Experience - Joseph A. Michelli, McGraw-Hill, 2011
761 Kč

Více o knize

ZAPPOS. The name has come to stand for a new standard of customer service, an amazing online shopping experience, a great place to work, and the most impressive transformational business success story of our time. Simply put, Zappos is revolutionizing business and changing lives. Now, Joseph Michelli, author of the internationally bestselling business books Prescription for Excellence and The Starbucks Experience, explains how Zappos does it―and how you can do it in your industry. The Zappos Experience takes you through―and beyond―the playful, offbeat company culture Zappos has become famous for. Michelli reveals what occurs behind the scenes at Zappos, showing how employees at all levels operate on a day-today basis while providing the “big picture” leadership methods that have earned the company $1 billion in annual gross sales during the last ten years―with almost no advertising.
Michelli breaks the approach down into five key elements:
  • Serve a Perfect Fit―create bedrock company values
  • Make it Effortlessly Swift―deliver a customer experience with ease
  • Step into the Personal―connect with customers authentically
  • STRETCH―grow people and products
  • Play to Win―play hard, work harder
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
pevná vazba
Rozměr
145×215 mm
Hmotnost
502 g
ISBN
9780071749589
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
259403
Jazyk
angličtina
Nakladatel
McGraw-Hill
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
The Zappos Experience - Joseph A. Michelli, McGraw-Hill, 2011
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
1 017 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
The Zappos Experience - Joseph A. Michelli, McGraw-Hill, 2011
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
1 017 Kč

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“