Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Graphic Design Thinking - Ellen Lupton, Princeton Scientific, 2011

542 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Graphic Design Thinking - Ellen Lupton, Princeton Scientific, 2011
Graphic Design Thinking - Ellen Lupton, Princeton Scientific, 2011

Graphic Design Thinking

Beyond Brainstorming

Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it improves with practice. Graphic Design Thinking: How to Define Problems, Get... Číst víc

Nakladatel
Princeton Scientific, 2011
Počet stran
184

Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it improves with practice. Graphic Design Thinking: How to Define Problems, Get Ideas, ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

542 Kč

U dodavatele 2 ks
Posíláme do 3 – 7 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Graphic Design Thinking - Ellen Lupton, Princeton Scientific, 2011
542 Kč

Více o knize

Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it improves with practice. Graphic Design Thinking: How to Define Problems, Get Ideas, and Create Form explores a variety of informal techniques ranging from quick, seat-of-the-pants approaches to more formal research methods for stimulating fresh thinking, and ultimately arriving at compelling and viable solutions. In the style with which author Ellen has come to been known hands-on, up-close approach to instructional design writing brainstorming techniques are grouped around the three basic phases of the design process: defining the problem, inventing ideas, and creating form. Creative research methods include focus groups, interviewing, brand mapping, and co-design. Each method is explained with a brief narrative text followed by a variety of visual demonstrations and case studies. Also included are discussions with leading professionals, including Art Chantry, Ivan Chermayeff, Jessica Helfand, Steven Heller, Abott Miller, Christoph Niemann, Paula Scher, and Martin Venezky, about how they get ideas and what they do when the well runs dry. The book is directed at working designers, design students, and anyone who wants to apply inventive thought patterns to everyday creative challenges.
Číst víc
Počet stran
184
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
176×214 mm
Hmotnost
485 g
ISBN
9781568989792
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
259398
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Princeton Scientific
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Všichni děláme chyby, někdy dokonce dřív, než ráno vstaneme. Nemůžeme si pomoct a chybujeme. Důležité je nepřestat se snažit. A když je to potřeba, omluvit se.“

Příběh Arthura Truluva - Elizabeth Berg, 2021
Příběh Arthura Truluva
Elizabeth Berg