Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022

214 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Přečtená
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022

Branding that Means Business
Přečtená

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing... Číst víc

Nakladatel
Economist Books, 2022
Počet stran
240

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Angličtina

214 Kč

Skladem
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
Zítra (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra (objednejte do 13:00)
AlzaBox
Zítra (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
214 Kč

Více o knize

Now, more than ever, your brand is either loved - or it's noise.

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without?

To rise to this challenge, brands must shape not just what consumers buy, but how they act, feel and connect. This requires a new perspective, one that goes beyond business and into the fundamentals of human behaviour.

Branding that Means Business combines the latest business thinking with psychology, sociology, and anthropology to show that a brand can't serve a business unless it connects with people.

Equipped with these human-based perspectives, you'll have the tools to create, enhance and distinguish your brand in new and impactful ways - and make it a must-have in the minds and lives of your consumers.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
198×129 mm
Hmotnost
201 g
Rok vydání
2022
Naše katalogové číslo
1883237
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Economist Books
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lidé jsou přesvědčení, že manželství končí, když se láska vytratí. Když zloba nahradí štěstí. Když pohrdání nahradí rozkoš. Jenže Graham a já se na sebe nezlobíme. Jen prostě nejsme ti samí lidé, kterými jsme bývali.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover