Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003

490 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003

Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých... Číst víc

3,8 6 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2003
Počet stran
486

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Více o knize

Publikace je určena:

- pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny
informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si
osvojí a vylepší prodejní dovednosti
- pro obchodníky za pultem či přepážkou – seznámí je s typy zákazníků i s
doporučeními, jak s kterou osobností jednat
- pro obchodní ředitele – nabídne jim několik desítek testů, prostřednictvím
kterých mohou zjistit a vyhodnotit, jak jsou na tom jejich podřízení nebo adepti
na místo obchodního zástupce

V podrobném průvodci se dozvíte:

- jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit
obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a
dovednosti
- co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování
- jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit
- jak se připravit na první kontakt se zákazníkem
- proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší
- jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním
- jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít
- jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný
- co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak
- co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v
danou chvíli „zabírají“
- co všechno spadá pod prezentační dovednosti, jakou má mít každá prezentace
strukturu, jak se připravit a prezentaci co nejlépe provést
- z jakých částí se každý prodejní proces skládá a jak je co nejprofesionálněji
- jaké námitky můžete při obchodování nejčastěji slýchat, jak se na ně připravit
a jak je s úspěchem zdolat
- co je metoda SPIN, metoda AIDA a metoda mlčení
- jak vám neverbální signály pomohou poznat, co si ve skutečnosti váš protějšek
myslí
- do jakých kategorií řadíme lidské osobnosti a co na kterou osobnost nejvíce
platí
- jak v obchodě využít znalost lidských emocí.

V každé kapitole naleznete řadu testů, prostřednictvím kterých zjistíte, jak jste na tom s danou znalostí a dovedností. Cvičení, které následuje, vám pomůže procvičit si místo, kde si nejste úplně
Číst víc
Příloha
CD
Počet stran
486
Vazba
pevná vazba
Rozměr
175×235 mm
Hmotnost
1075 g
ISBN
8025100324
Rok vydání
2003
Naše katalogové číslo
16000
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

3,8 / 5

6 hodnocení

3
1
1
0
1

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

dodo
Ověřený zákazník
27.8.2004
hmmm
Pripadá mi to ako odvar z Tracyho pera s trochou zeleniny z psychologie, ale napokon tiež celkom zábavné čítanie...
Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry